Arkisto
2005

Oletko ohjaaja tai valmentaja pikaluistelun parissa ja aktiivinen seuratyössä, luistelukoulussa tai vastaavassa tapahtumatoiminnassa? Lue lisää ”Valmentajakoulutusta ohjaajille-, valmentajille sekä aktiivisille seuratyöntekijöille”

Multiskateleiri vietettiin aurinkoisessa Pajulahdessa

Suomen Luisteluliiton järjestämä leiri kokosi Pajulahden urheiluopistolle noin parikymmentä nuorta eri lajeista harjoittelemaan ja tutustumaan short track:iin, roller derby:n ja rullaluisteluun. Lue lisää ”Multiskateleiri vietettiin aurinkoisessa Pajulahdessa”

Kutsu Multiskateleirille

Kolmatta kertaa järjestettävä Multiskateleiri kokoaa yhteen neljän luistelulajin harrastajat Pajulahteen 25.-27.5.2018. Leirin yhteydessä järjestetään myös rullaluistelun FIC- ja Junnu Cup-osakilpailut. Sunnuntaina leirin päätöspäivänä kilpaillaan short track:n Sm-kilpailut. Lue lisää ”Kutsu Multiskateleirille”

Kevätliittokokous, kauden päätöstilaisuus sekä katsaus tulevaan

Suomen Luisteluliiton sääntömääräinen kevätliittokokous järjestetään sunnuntaina 15.4. sekä lajiasioita käsittelevä kevättilaisuus lauantaina 14.4. Ohessa aikataulu. Lue lisää ”Kevätliittokokous, kauden päätöstilaisuus sekä katsaus tulevaan”

Poutalan tonni kulki maailmancupin finaalissa – 500 metrillä pikku ongelmia

Mika Poutala sijoittui lauantaina Minskissä pikaluistelun maailmancupin finaalissa 500 metrillä hieman takkuillen seitsemänneksi ja 1000 metrillä hienosti onnistuen kuudenneksi. Kausi ja maailmancup päättyy Poutalan osalta sunnuntaina luisteltavaan toiseen 500 metrin kilpailuun. Lue lisää ”Poutalan tonni kulki maailmancupin finaalissa – 500 metrillä pikku ongelmia”