Arkisto

Kutsu Multiskateleirille

Kolmatta kertaa järjestettävä Multiskateleiri kokoaa yhteen neljän luistelulajin harrastajat Pajulahteen 25.-27.5.2018. Leirin yhteydessä järjestetään myös rullaluistelun FIC- ja Junnu Cup-osakilpailut. Sunnuntaina leirin päätöspäivänä kilpaillaan short track:n Sm-kilpailut. Lue lisää ”Kutsu Multiskateleirille”

Kevätliittokokous, kauden päätöstilaisuus sekä katsaus tulevaan

Suomen Luisteluliiton sääntömääräinen kevätliittokokous järjestetään sunnuntaina 15.4. sekä lajiasioita käsittelevä kevättilaisuus lauantaina 14.4. Ohessa aikataulu. Lue lisää ”Kevätliittokokous, kauden päätöstilaisuus sekä katsaus tulevaan”

Poutalan tonni kulki maailmancupin finaalissa – 500 metrillä pikku ongelmia

Mika Poutala sijoittui lauantaina Minskissä pikaluistelun maailmancupin finaalissa 500 metrillä hieman takkuillen seitsemänneksi ja 1000 metrillä hienosti onnistuen kuudenneksi. Kausi ja maailmancup päättyy Poutalan osalta sunnuntaina luisteltavaan toiseen 500 metrin kilpailuun. Lue lisää ”Poutalan tonni kulki maailmancupin finaalissa – 500 metrillä pikku ongelmia”

Poutala seitsemännen kerran kuuden parhaan joukossa sprinttereiden MM-jäillä

Mika Poutala sijoittui viidenneksi pikaluistelun sprinttereiden MM-kilpailujen yhteispisteissä Kiinan Changchunissa. Poutala oli näin jo peräti seitsemännen kerran urallaan sprinttereiden MM-kisoissa kuuden parhaan joukossa. Poutala on parhaimmillaan ollut neljäs Calgaryssä 2014, kaksi kertaa viides ja neljä kertaa kuudes. Elina Risku sijoittui naisten kilpailussa 15:nneksi. Lue lisää ”Poutala seitsemännen kerran kuuden parhaan joukossa sprinttereiden MM-jäillä”

Poutala palkintokorokkeelle Erfurtin tonnilla – Risku B-ryhmän ykkönen

Mika Poutala kiipesi kolmostilan myötä palkintokorokkeelle Erfurtin pikaluistelun maailmancupin 1000 metrin jälkeen lauantaina. Palkintokorokesijoitus oli Poutalalle uran 19:s ja 1000 metrillä kolmas. Lue lisää ”Poutala palkintokorokkeelle Erfurtin tonnilla – Risku B-ryhmän ykkönen”