Lisenssi

Kilpailulisenssi on pakollinen kaikissa Luisteluliiton lajien kilpailuissa pikaluistelussa, Short Trackissa, rullaluistelussa sekä Roller Derbyn otteluissa ja turnauksissa. Kilpailuita voivat olla oman seuran ja muiden seurojen järjestämät kilpailut sekä kaikki SM-kilpailut, Roller Derbyssä taas harjoitusottelut, sarjapelit sekä kansainväliset pelit ja turnaukset.

Lisenssi on erotettu vakuutuksesta – se on kilpailulupa. Lisenssin voimassaolo edellyttää lisenssilomakkeen huolellista täyttämistä ja lisenssin maksamista verkon kautta. Mikäli maksusuoritusta ei ole tehty, lisenssi ei ole voimassa. Lisenssit maksetaan ostamisen yhteydessä verkkopankkitunnuksella tai maksukortilla, jossa on verkkomaksun mahdollisuus (VISA/Mastercard).

Roller Derby otteluiden ja turnausten järjestäjille toimitetaan lista lisenssiluistelijoista, joilla on osallistumisoikeus otteluihin. Seurat voivat myös pyytää maksutositteen nähtäväksi.

Siirry ostamaan lisenssi

Roller Derbyn lisenssi uudelle pelikaudelle 1.9.2018-31.8.2019 >>

Palvelun uuden käyttäjän pikaohje:

• Valitse oma seura seuravalintasivulta
  • Valitse ”Rekisteröiminen” seuran Hoika-palveluun ja kirjaudu sisään TAI kirjaudu suoraan sisään jos sinulla on jo tunnukset
  • Siirry ostamaan lisenssi ja lisenssivakuutus etusivun vasemmasta laidasta löytyvästä linkistä ”Lisenssien osto”

Vakuutus

Muista huolehtia vakuutusturvastasi, sillä myös vakuutus on pakollinen lisenssiluistelijoille. Suosittelemme LähiTapiolan urheiluvakuutusta pika- ja rullaluisteluun sekä Roller Derbyyn. Nämä vakuutukset voi hankkia Luisteluliiton kautta lisenssin oston yhteydessä. Luisteluliitto tai jäsenseura eivät ota vastuuta vakuutusturvasta, ellei sitä ole otettu liiton kautta.

Huom! Kotivakuutus ei käy korvaavaksi vakuutukseksi, koska se ei korvaa urheilussa tai kilpailuissa tapahtuvia tapaturmia. Muista, että muiden lajien lisenssi ei välttämättä korvaa luistelussa tai Roller Derbyssä tapahtunutta tapaturmaa.

Luistelija on itse vastuussa vakuutuksensa voimassaolosta!

Kauden 2018-2019 vakuutusehdot

Tapaturmavakuutus seuraavalle ryhmälle: Suomen Luisteluliitto Ry:n ja sen jäsenseurojen Roller Derby -ryhmään kuuluvat Suomessa vakinaisesti asuvat yli 16-vuotiaat jäsenet.

Urheiluluokka U3 (sopimusnro: 353-4640185-4) – Aikuiset 77,20€

• Vakuutus on voimassa urheilutoiminnassa, kilpailuissa jaharjoituksissa sekä näihin välittömästi liittyvien matkojen aikana. Vakuutuksesta ei korvata fysikaalista hoitoa.
  • Vakuutus ei ole voimassa ammattiurheilussa. Vakuutus ei jatku yksittäisen vakuutetun osalta hänen täytettyään 70 vuotta. Vakuutettava urheilulaji: Roller Derby.
  • Vakuutus on voimassa Suomen Luisteluliitto Ry:n ja sen jäsenseurojen järjestämissä kilpailuissa ja harjoituksissa sekä näihin välittömästi liittyvillä matkoilla.
  • Vakuutus on voimassa kaikkialla maailmassa, ulkomailla yhtäjaksoisesti korkeintaan kuuden(6) kuukauden ajan matkan alkamisesta.

Hoitokulut tapaturmaa kohden enintään 8 645 e
Hoitokulujen omavastuu 84 e
Pysyvä haitta, kertakorvaus enintään 51.869 e
Kuolemantapauskorvaus 2.543 e

Urheiluluokka U3F (sopimusnro: 353-4682093-0) – Aikuiset 185,29€

• Vakuutus on voimassa yli 16-vuotiaalla urheilutoiminnassa, kilpailuissa ja harjoituksissa sekä näihin välittömästi liittyvien matkojen aikana. Vakuutukseen sisältyy lääkärin määräämää fysikaalista hoitoa korkeintaan 10 hoitokertaa tapaturmaa kohti.

Hoitokulut tapaturmaa kohden enintään 8 645 e
Hoitokulujen omavastuu 85 e
Pysyvä haitta, kertakorvaus enintään 51.000 e
Kuolemantapauskorvaus 2.500 e

Vahingon sattuessa

Tee vahinkoilmoitus osoitteessa http://www.lahitapiola.fi/yritys. Voit ilmoittaa vahingosta myös puhelimitse numerossa 010-195104.

Säilytä kaikki vahinkoon liittyvät tositteet vuoden ajan. Tarvittavat liitteet tarkentuvat, kun vahinkoilmoitus on tehty korvauspalveluun.

Kela-korvaus
Hae sairasvakuutuslain mukaiset korvaukset Kelasta ennen korvauksien hakemista LähiTapiolasta. Korvaus Kelasta on haettava myös sairaankuljetusten osalta (esim. matkat tutkimuksiin ja hoitoihin omalla autolla tai taksilla).

Lisätietoa
Tarkempaa tietoa korvauksen hakemisesta löytyy osoitteesta www.lahitapiola.fi/yritys -> Ilmoita vahingosta -> Toimintaohjeet