Ice Skating Tour

Ice Skating Tour on Suomen suurin, iloa ja hauskuutta liikunnan parissa tarjoava kiertue! Katso 21-vuotisen kiertueen paikkakunnat ja päivämäärät alapuolelta!

Ice Skating Tour järjestää vuosittain n.70 luistelutapahtumaa ympäri Suomen. Konseptiin kuuluvat koululaisluistelut sekä koko perheen luisteluillat. Koululaisluisteluissa viiletetään luokka-aste kerrallaan, energisten Tour-ohjaajien tahdissa tunnin ajan. Luisteluillat taas pidetään nimensä mukaan iltaisin klo 18-20. Ne ovat kaikille avoimia tapahtumia, joissa liikunnan ilosta ja fiiliksestä nautitaan koko perheellä kahden tunnin ajan, mukana on myös ohjelmaa perheen pienimmille.

21. kertaa järjestettävä Ice Skating Tour -jättikiertue järjestetään yhteistyössä kaupunkien, kuntien sekä Suomen Taitoluisteluliiton kanssa.

Ice Skating Tour konsepti on Luisteluliiton operoima kokonaisuus, jota tehdään yhdessä kuntien liikunta- ja vapaa-aikatoimien, koulujen sekä Taitoluisteluliiton kanssa. Ice Skating Tour on liikuttanut ja innostanut koululaisia Suomessa vuodesta 1998 alkaen. Tapahtuman toteutusta ovat yhteiskuntavastuullisella panoksellaan mahdollistamassa yhteistyökumppanit S-ryhmä, Fazer, Viking Line, LähiTapiola, Nordqvist ja Framery.

Vuoden 2018-2019 Ice Skating Tourin kiertuekalenteri löytyy alapuolelta.

Nyt on aika merkata Ice Skating Tour -tapahtumat kalenteriin, kaivaa pipot ja lapaset esille, teroituttaa luistimet teräviksi ja lähteä bongaamaan keltatakkiset tour-ohjaajat lähimmiltä luistelukentiltä! Tervetuloa liikkumaan hyvällä fiiliksellä!

Seuraa Ice Skating Touria myös somessa
Instagram: IceSkatingTour