Ice Skating Tour

Ice Skating Tour on Suomen suurin, iloa ja hauskuutta liikunnan parissa tarjoava kiertue! Katso 20-vuotisen juhlakiertueen paikkakunnat ja päivämäärät alapuolelta!

Ice Skating Tour järjestää vuosittain n.70 luistelutapahtumaa ympäri Suomen. Konseptiin kuuluvat koululaisluistelut sekä koko perheen luisteluillat. Koululaisluisteluissa viiletetään luokka-aste kerrallaan, energisten Tour-ohjaajien tahdissa tunnin ajan. Luisteluillat taas pidetään nimensä mukaan iltaisin klo 18-20. Ne ovat kaikille avoimia tapahtumia, joissa liikunnan ilosta ja fiiliksestä nautitaan koko perheellä kahden tunnin ajan.

Nyt 20. kertaa järjestettävä Ice Skating Tour -jättikiertue järjestetään toistamiseen yhteistyössä Suomen Taitoluisteluliiton kanssa. 20-vuotisen juhlakiertueen teemana on ”20 years of hard skate”.

Ice Skating Tour konsepti on Luisteluliiton operoima kokonaisuus, jota tehdään yhdessä kuntien liikunta- ja vapaa-aikatoimien sekä koulujen kanssa. Ice Skating Tour on liikuttanut ja innostanut koululaisia Suomessa vuodesta 1998 alkaen. Tapahtuman toteutusta ovat yhteiskuntavastuullisella panoksellaan mahdollistamassa yhteistyökumppanit S-ryhmä, Fazer, Viking Line ja LähiTapiola.

Vuoden 2017-2018 Ice Skating Tourin kiertuekalenteri löytyy alapuolelta. Tour-staff toivoo näkevänsä myös vanhoja IST-ohjaajia juhlakiertueella!

Nyt on aika merkata IST-tapahtumat kalenteriin, kaivaa pipot ja lapaset esille, teroituttaa luistimet teräviksi ja lähteä bongaamaan keltatakkiset tour-ohjaajat lähimmiltä luistelukentiltä! Tervetuloa liikkumaan hyvällä fiiliksellä!

Seuraa Ice Skating Touria myös somessa
Instagram: IceSkatingTour