Kalenteri

Kevätliittokokous

13.04.2024 13:00 – 13.04.2024 15:00
Tampere
Kutsukirje >> Valtakirjapohja >> Tervetuloa Suomen Luisteluliiton sääntömääräiseen kevätliittokokoukseen! Kokous pidetään Tampereella lauantaina 13.4.2024 klo 13.00 alkaen, Scandic Tampere Cityn kokoustilassa, osoitteessa Hämeenkatu 1, 33100 Tampere.   Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset Liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä Liiton toimistoon viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta, 23.3.2024 kello 13.00 mennessä.   Seuroja pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen viimeistään torstaina 4.4.2024 kello 23.00 mennessä. Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.suomisport.fi/events/cefc1916-c156-47c2-87bd-55495b36fb6b   Kokouksen materiaalit: esityslista, tilinpäätös ja vuosikertomus ja mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille annetun sähköpostiyhteyden mukaan 6.4.2024 kello 13.00 mennessä.   Seuraa edustavan osallistujan tulee kokouksessa todistaa äänioikeutensa valtakirjalla. Malli valtakirjalle löytyy viestin liitteestä. Valtakirja toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä liittämällä tiedosto allekirjoitettuna lomakkeella pyydettyyn kenttään. Kevätliittokokouksen yhteydessä julkistetaan ja palkitaan pikaluistelun vuoden valinnat.
PikaluisteluRullaluisteluShort TrackRoller derby