Kalenteri

Antidoping-, kilpailumanipulaation torjunta, eettinen urheilu

25.05.2024 13:00 – 25.05.2024 14:30
Hybridi
Ähtärin Honkiniemessä 24.-26.5. järjestettävällä luisteluleirillä pidetään lauantaina 25.5. avoin antidoping-, kilpailumanipulaation torjunnan sekä eettisen ja häirintävapaan urheilun koulutustilaisuus. Koulutus on suunnattu yleisen sarjan kilpailijoille ja pelaajille, mutta myös junioreille (C, B, A) sekä kaikille seuratoimijoille ja huoltajille. Koulutukseen on mahdollisuus liittyä nyt myös etäyhteyden avulla, joten kaikkia luistelulajien parissa toimivia suositellaan osallistumaan siihen. Koulutuksen sisältö perustuu SUEK ry:n Puhtaati Paras ja Reilusti paras -koulutusmateriaaleihin, ja se pitää sisällään ajankohtaiset asiat, liittyen uuteen antidopingsäännöstöön sekä kilpailumanipulaatioon ja häirintävapaaseen urheiluun. Koulutuksesta vastaavat Luisteluliitto. Koulutuksen aikataulu: Lauantai 25.5.2024 kello 13.00-14.30 Etäyhteyden kautta osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan koulutukseen Suomisportin kautta >>
PikaluisteluRullaluisteluShort TrackRoller derby