Ice Skating Tour

ist-kollaasi

Ice Skating Tour on Suomen suurin, iloa ja hauskuutta liikunnan parissa tarjoava kiertue!

Ice Skating Tour järjestää vuosittain n. 60 luistelutapahtumaa ympäri Suomen. Konseptiin kuuluvat koululaisluistelut sekä koko perheen luisteluillat. Koululaisluisteluissa liikutaan luokka-aste kerrallaan, Tour-ohjaajan tahdissa tunnin ajan. Luisteluillat taas pidetään nimensä mukaan iltaisin klo 18-20. Ne ovat kaikille avoimia tapahtumia, joissa liikunnan ilosta nautitaan koko perheellä kahden tunnin ajan.

Tulevana talvena, Suomen satavuotis-juhlan kunniaksi, tour kulkeen nimellä Ice Skating Tour feat. Koko Suomi Luistelee ja se toteutetaan yhteistyössä Suomen taitoluisteluliiton kanssa. Nyt 19. kertaa järjestettävä Ice Skating Tour -kiertue täydentyy taitoluistelusisällöillä mm. uudenlaisen perheille suunnatun Luistele mun kaa! -osuudella.

Ice Skating Tour konsepti on Luisteluliiton operoima kokonaisuus, jota tehdään yhdessä kuntien liikunta- ja vapaa-aikatoimien sekä koulujen kanssa. Ice Skating Tour on liikuttanut koululaisia Suomessa vuodesta 1998 alkaen. Tapahtuman toteutusta ovat yhteiskuntavastuullisella panoksellaan mahdollistamassa yhteistyökumppanit S-ryhmä, Fazer, Viking Line ja LähiTapiola.

Ice Skating Tourin vuosikalenteri julkaistaan syksyllä. Viimeistään marraskuussa on aika merkata IST-tapahtumat kalenteriin, kaivaa pipot ja lapaset esille, teroituttaa luistimet teräviksi ja lähteä bongaamaan keltatakkiset tour-ohjaajat lähimmiltä luistelukentiltä!

Seuraa Ice Skating Touria myös somessa
Instargram: IceSkatingTour