Tietoa kiertueesta

Ice Skating Tour on Suomen suurin, iloa ja hauskuutta liikunnan parissa tarjoava kiertue. Valitettavasti Ice Skating Tour on tällä hetkellä keskeytettynä voimassa olevien rajoitusten vuoksi. Tour palaa valtakunnalliselle kiertueelle entistä ehompana, kun tilanne koronaviruksen osalta helpottaa!

Ice Skating Tour järjestää vuosittain n.70 luistelutapahtumaa ympäri Suomen. Konseptiin kuuluvat koululaisluistelut sekä koko perheen luisteluillat. Koululaisluisteluissa viiletetään luokka-aste kerrallaan, energisten Tour-ohjaajien tahdissa tunnin ajan. Luisteluillat taas pidetään nimensä mukaan iltaisin klo 18-20. Ne ovat kaikille avoimia tapahtumia, joissa liikunnan ilosta ja fiiliksestä nautitaan koko perheellä kahden tunnin ajan, mukana on myös ohjelmaa perheen pienimmille.

23-vuotias Ice Skating Tour konsepti on Luisteluliiton operoima kokonaisuus, jota tehdään yhdessä kuntien liikunta- ja vapaa-aikatoimien, koulujen sekä Taitoluisteluliiton kanssa. Ice Skating Tour on liikuttanut ja innostanut koululaisia Suomessa vuodesta 1998 alkaen. Tapahtuman toteutusta ovat yhteiskuntavastuullisella panoksellaan mahdollistamassa yhteistyökumppanit Sokos Hotels -ketju, ABC-liikenneasemat, valtakunnallisesti S-ryhmä alueosuuskauppoineen, Taitoluisteluliitto ja Viking Line.

Seuraa Ice Skating Touria myös somessa
Instagram: IceSkatingTour