Kalenteri

Rullaluistelun rata-SM ja Kakskerran lenkki

02.08.2020 09:45 – 02.08.2020 16:00
Turku
Rullaluistelun SM-ratakilpailu Paikka: Turun Kupittaan rullaluistelurata Aika: su 2.8 klo 9.45 Sarjat ja matkat (kaksi kilpailumatkaa) Ilmoittautuminen: 27.7.2020 mennessä kati.koota(at)utu.fi tai 040 5833943 Matkat: 200m aika-ajo sekä yhteislähtö / sarja ( 1500m-5000m) Ilmoittautuminen kisakopilla myös klo 8.45-9.30 Huom! Kisalämmittelyaika radalla klo 9.00-9.45 Kilpailut päättyvät n klo 11.15, palkintojenjako 11.30-11.45. Maksu: SM-kisa 20 € + 7 €/matka Maksu kisapaikalla tai laskutus seuroilta jälkikäteen. Huom! SM-kilpailuihin osallistuakseen tulee luistelijalla olla voimassa oleva lisenssi. Lisenssin ohella on mahdollisuus lunastaa myös vakuutus, mutta mikäli lisenssivakuutusta ei halua lunastaa, tulee luistelijan huolehtia omasta vakuutusturvasta. Lisätietoa lisensseistä >>   Kakskerran Lenkki Aika: sunnuntai 2.8 klo 14.00 Paikka: Hirvensalon Hiihtokeskus Matkat: 16km ja 38km Ilmoittautuminen ennakkoon 30.7.2020 mennessä johanna.paalasmaa(at)hotmail.com tai 040 595 1995 Hinnat: 16km = 20e, 38km = 25e Jälki-ilmoittautuminen ja maksut paikan päällä Hirvensalon hiihtokeskuksen kahviossa klo 12.00-13.30. Jälki-ilmoittautumislisä 5e/ matka. Luistelusarjat: 38km rullaluistelu, naiset ja miehet 38km sauvarullaluistelu naiset ja miehet 16km rullaluistelu naiset ja miehet Järjestäjä huomioi myös juniori-ikäiset osallistujat. Kaikki maaliinluistelijat palkitaan pienellä palkintopussilla. Järjestäjä suosittelee luistelulisenssin hankkimista (ei pakollinen). Kypäränkäyttöpakko. Kypäriä vuokrataan paikanpäällä 2e lisähintaan. Tapahtumat järjestää Turun Urheiluliitto/ luistelujaosto ry Osallistua voi vapaasti eri osallistumismaksuin, vain toiseen tapahtumista tai molempiin. Aikataulujen puolesta osallistuminen rullaluistelun SuperSunnuntaihin on mahdollista.   Huom! SM-kilpailuihin osallistuakseen tulee luistelijalla olla voimassa oleva lisenssi. Lisenssin ohella on mahdollisuus lunastaa myös vakuutus, mutta mikäli lisenssivakuutusta ei halua lunastaa, tulee luistelijan huolehtia omasta vakuutusturvasta. Lisätietoa lisensseistä >> COVID-19 Kaikkia tapahtumiin osallistuvia pyydetään noudattamaan hallituksen suosittelemaa THL:n ja opetus- ja kulttuuriministeriön antamaa ohjetta COVID-19-tartuntojen ehkäisemiseksi ja altistuneiden määrän rajoittamiseksi. Huom! Tapahtumiin ei saa osallistua oireisena! Lähikontakteja tulee välttää ja turvaetäisyyksiä noudattaa aina mahdollisuuksien mukaan. Jokaisen osallistujan tulee huolehtia hyvästä hygieniasta. Järjestäjä varmistaa käsienpesu ja desinfiointimahdollisuuden tapahtumapaikalla. Riskiryhmään kuuluvien suositellaan epidemian aikana välttämään lähikontakteja, eikä tapahtumiin, yleisötilaisuuksiin, kokoontumisiin tai julkisissa tiloissa järjestettävään toimintaan osallistumista suositella.
Rullaluistelu