Ohjaajalle

Seurojen ohjaajille on tarjolla koulutuksia, joita julkaistaan Suomen Luisteluliiton Internet-sivuilla. Lisäksi ohjaajille suunnattua ohjaajanopasta kehitetään ja pyritään julkaisemaan vuoden 2019 aikana.

Seuratukiohjelman VOK1-koulutus:

Lisätietoja pian.

ISU-projektin 2-luokan seuravalmentajatutkinto 2019

Suomen Luisteluliitto organisoi 2-luokan valmentajatutkinnon luisteluvalmentajille ja ohjaajille yhteistyössä kansainvälinen luisteluliiton ISU:n kanssa.

Kenelle?

Seuran aktiivisille ohjaajille ja valmentajille, luistelukouluille, aloittelevien ja pidemmälle edistyneempien luistelijoiden sekä nuorien kanssa työskenteleville.

Koulutuksen teemat

Oppilasvalmentajat saavat koulutuksen myötä valmiudet toimia itsenäisinä valmentajina seuran harjoituksissa. Koulutuksen sisältyviä teemoja ovat: didaktiikka, pedagogiikka, luistelun opettelun metodit, hauskojen osioiden toteuttaminen osana harjoittelua, perus harjoittelun periaatteet, positiivinen valmentaminen sekä turvallisuus jäällä. Lisäksi aiheena on lihaksisto ja koulutukseen sisältyy myös luisteluun liittyviä materiaaleja.

Lähetä CV:si ja lyhyt motivaatiokirjeesi osoitteeseen carolien.hunneman(at)luisteluliitto.fi