Lisenssit & Lajipassi lunastettavissa kaudelle 2023-2024

Pikaluistelun ja roller derbyn kilpailulisenssit, lisenssivakuutukset sekä Lajipassi ovat nyt lunastettavissa! Suomen Luisteluliitto siirtyy nyt myös Suomisport-aikaan ja kaikkien Luisteluliiton lisenssit ja vakuutukset ovat lunastettavissa osoitteessa www.suomisport.fi sekä älypuhelinsovelluksessa.

Seuratoimijoille, tuomareille, toimitsijoille, valmentajille, huoltajille suunnattu Lajipassi saataneen lunastettavaksi seuraavassa vaiheessa ja siitä toimitetaan lisäinfo erikseen.

Palvelun käyttöönotto on helppoa ja samasta paikasta pystyy operoimaan niin harrastajat, kuin seuratoimijat. Ohjeita palvelun käyttöön löytyy Suomisportin tietopankista >>

Suomisportin asiakaspalveluun saa yhteyden Suomisport.fi -sivulla olevassa chatissa sekä sähköpostitse suomisport@olympiakomitea.fi

Kilpailulisenssi on pakollinen kaikissa Luisteluliiton lajien kilpailuissa pikaluistelussa, short trackissa, rullaluistelussa sekä roller derbyn otteluissa ja turnauksissa. Kilpailuita voivat olla oman seuran ja muiden seurojen järjestämät kilpailut sekä kaikki SM-kilpailut, roller derbyssä taas harjoitusottelut, sarjapelit sekä kansainväliset pelit ja turnaukset. Lisäksi rullaluistelussa lisenssi vaaditaan kotimaisiin ja kansainvälisiin rullaluistelukilpailuihin.

Lisätietoja kilpailulisensseistä ja lisenssivakuutuksista 2023-2024

Pikaluistelu >>

Roller derby >>

Lajipassi

Luisteluliitto on lanseerasi vuonna 2022 kaikille luistimilla liikkuville sekä Luisteluliiton, tai sen jäsenseurojen toimintaan tai tapahtumiin osallistuville lajipassin, jonka tarkoituksena on koota kaikki luistelusta kiinnostuvat yhteen myös digitaalisesti!

Lajipassi on maksuton ja sen voi lunastaa Suomisportista ja se uusitaan kilpailulisenssin tapaan vuosittain. Kilpailulisenssin lunastaville lajipassi tulee mukana, jolloin sitä ei tarvitse erikseen lunastaa.

Lajipassin etuihin kuuluu liiton, tai seuran toimintaan osallistuessa Olympiakomitean keskitetty vakuutusturva – Tuplaturva, joka sisältää liikunnan toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen.

Lisäksi lajipassi mahdollistaa kohdennetun viestinnän ajankohtaisasioista, kuten koulutuksista, tapahtumakutsuista sekä ilmoittautumisista. Lunastamalla lajipassin, harrastajat, toimijat ja seurat tukevat Luisteluliiton toiminnan vaikuttavuutta ja siten Luisteluliitto pystyy palvelemaan lajiensa parissa toimivia entistä paremmin.

Lunasta Lajipassi >>