Lisenssit lunastettavissa kaudelle 2022-2023

Pikaluistelun ja roller derbyn kilpailulisenssit sekä lisenssivakuutukset ovat nyt lunastettavissa!

Samalla myös pikaluistelun ja rullaluistelun lisenssikausi uudistui ja nyt kaikkien Luisteluliiton lajien lisenssikausi on 1.9.-31.8.

Kilpailulisenssi on pakollinen kaikissa Luisteluliiton lajien kilpailuissa pikaluistelussa, Short Trackissa, rullaluistelussa sekä Roller Derbyn otteluissa ja turnauksissa. Kilpailuita voivat olla oman seuran ja muiden seurojen järjestämät kilpailut sekä kaikki SM-kilpailut, Roller Derbyssä taas harjoitusottelut, sarjapelit sekä kansainväliset pelit ja turnaukset. Lisäksi rullaluistelussa lisenssi vaaditaan Finnish Inline Cupiin sekä kaikkiin kotimaisiin ja kansainvälisiin rullaluistelun arvokilpailuhin.

Kilpailulisenssit ja lisenssivakuutukset 2022-2023

Pikaluistelu >>