Kalenteri

17.06.2018 12:00 – 17.06.2018 18:00
Turku, Suomi
Kakskerran lenkki ja Sauvarullaluistelun Sm-kilpailut
johanna.kallio(at)hotmail.com tai 040 5951995 Jälki-ilmoittautuminen: paikan päällä klo 10.00 – 11.30 (Jälki-ilmoittautumislisä 16 km = 5 e ja 38 km = 7 e, SM-sauvarullaluistelu 38 km = 15 e, sääntöjen mukainen hinta)
16 km miehet yleinen, naiset yleinen, lapset ikäsarjoittain 38 km miehet yleinen, naiset yleinen, miehet yleinen sauvoilla, naiset yleinen sauvoilla, sauvarullaluistelun SM-kilpailu miehet, sauvarullaluistelu SM-kilpailu naiset, lapset ikäsarjoittain 38 km miehet yleinen, naiset yleinen, miehet yleinen sauvoilla, naiset yleinen sauvoilla, sauvarullaluistelun SM-kilpailu miehet, sauvarullaluistelu SM-kilpailu naiset, lapset ikäsarjoittain
16km ja 38km
Aika: su 17.6.2018 klo 12.00, tapahtumakeskus/kisatoimisto: Hirvensalon Hiihtokeskus Huomioitavaa Sauvarullaluistelun SM-kilpailuihin osallistuminen edellyttää voimassa olevaa Suomen Luisteluliiton kilpailulisenssiä. Paikan päältä ostettavissa kertalisenssi 5 eurolla. SM-arvo toteutuu mikäli sarjassa on vähintään kolme (3) osallistujaa.   Reitti Lähtöpaikka: K-Supermarket Hirvensalo P-alue, Maali: Taipaleentien ylämäessä   Lisätietoja: https://www.kakskerranlenkki.fi/ Järjestäjä TuUl, seurayhtymä ja SLL tapahtumat ry
Rullaluistelu