Suomen Luisteluliiton kevätliittokokous 2021

Suomen Luisteluliiton kevätliittokokous järjestetään lauantaina 10.4.2021 klo 12.00 poikkeusolojen takia Microsoft Teams -verkkokokouksena.

Kevätliittokokouksen ohjelma
12.00 Tervetuloa
12.05 Pikaluistelukauden 2020–2021 palkitsemiset
Kevätliittokokous

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset Liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä Liiton toimistoon viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta, 20.3.2021 kello 12.00 mennessä.

Seuroja pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen viimeistään torstaina 1.4.2021. Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.lyyti.in/Suomen_Luisteluliiton_kevatliittokokous_2021_2300

Ohjeet verkkokokoukseen liittymiseen sekä kokouksen materiaalit: esityslista, tilinpäätös ja vuosikertomus ja mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille annetun sähköpostiyhteyden mukaan 3.4.2021 kello 12.00 mennessä.

Liiton kokouksissa on äänivalta liiton jäsenseuroilla, joilla on oikeus lähettää kokouksiin yksi (1) äänioikeutettu edustaja sekä enintään viisi (5) lisäedustajaa, joilla on puheoikeus. Edustajien on oltava sen liittoon kuuluvan seuran jäseniä, joita he edustavat. Seuraa edustavan osallistujan tulee kokouksessa todistaa äänioikeutensa valtakirjalla. Valtakirja toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä liittämällä tiedosto allekirjoitettuna lomakkeella pyydettyyn kenttään.

Huom! Mikäli koronavirustilanteen takia voimassa olevat poikkeusolot sen mahdollistavat, voidaan sääntömääräinen kevätliittokokous järjestää myös muussa terveysturvallisuuden puitteissa siihen soveltuvassa sijainnissa, josta toteutuessaan tiedotetaan viimeistään viikkoa ennen kokousta.

Kevätliittokokouskutsu 2021 >>
Valtakirjapohja >>