Rullaluistelun kotimaan kilpailukausi käynnistyy (ohjelmamuutos)

Tulevana viikonloppuna kilpaillaan Turun Pansion Kisapuiston rullaluisteluradalla kauden ensimmäiset rullaluistelukilpailut. Äitienpäiväviikonlopun lauantai 12.5. Turun Pansion rullaluisteluradalla käynnistää samalla Finnish Inline Cup:n sekä rullaluistelun Junnu Cupin kilpailukauden 2018. Kauden avauskilpailussa kilpaillaan jokaisessa sarjassa 200 metrin sprinttikisa sekä toisena lajina pitkä matka sarjasta riippuen.

Kilpailut alkavat lauantaina kello 11.00 Pansion Kisapuiston rullaluisteluradalla, jolla on miittaa 430m.

Johtuen haastavista olosuhteista, Pansion kisapuiston kisaohjelma suoritetaan aika-ajoina

Kaikki sarjat: 200m

Muut matkat

5-6v ja 7-8v = 1 kierr

9-10v ja 11-12v = 2 kierr

13-14v = 3 kierr

Naiset = 3 kierr

Miehet = 3 kierr

Masters sarjat: 3 kierr N+M

Kierroksen pituus 432m

Jos et ole vielä ilmoittautunut kilpailuihin ja Cup-kokonaiskilpailuun, niin tee se nyt! Lisätiedoissa ohjeet.

Pansion kilpailu:

Ilmoittautumiset ja tiedustelut: kati.koota@turunurheiluliitto.fi ( 040 5833943)

Paikan päällä tulee ilmoittautua klo 10.30 mennessä.

Järjestäjä:

Turun Urheiluliitto / luistelu