Syysliittokokouksen päätöksiä

Luisteluliiton sääntömääräinen syyskokous pidettiin Oulunkylässä Helsingissä lauantaina 26.11.

Luisteluliiton syyskokous pidettiin Oulunkylässä Juhani Järvisen muistokisan päättymisen jälkeen lauantaina 26.11. Kokouksessa hyväksyttiin toiminta- ja taloussuunnitelma tulevalle vuodelle.

Luisteluliiton puheenjohtajana jatkaa edellisenä syksynä kahdeksi vuodeksi valittu Vesa Rosendahl. Erovuorossa olleet hallituksen jäsenet valittiin jatkamaan luottamustehtävässä, lukuunottamatta Jari Lepolaa, joka jäi pois henkilökohtaisista syistä.

Kokouksessa hyväksyttiin uudet seuraluokittelusäännöt, jotka koskevat nyt liiton kaikkien kolmen lajin seuroja. Kokouksessa kirjattiin kuulluksi myös pikaluistelun kotimaan kisamatkojen muutokset, jotka muutettiin  vastaamaan paremmin kansainvälisten kisojen matkoja. Uudet seuraluokittelusäännöt sekä pikaluistelun kisamatkojen muutokset tulevat käyttöön jo kuluvalla kaudella ja ne löytyvät uudistettuina myös liiton nettisivuilta

Seuraluokittelusäännöt >>

Pikaluistelun säännöt >>