Lisenssit ja vakuutukset myynnissä kaudelle 2013/2014

Lisenssit ja vakuutukset ovat nyt myynnissä kaudelle 2013/2014. Lisenssi- ja vakuutusasiat kannattaakin hoitaa heti kuntoon, jotta vakuutusturva jatkuu katkeamattomana.

Kilpailulisenssi on pakollinen kaikissa oman seuran ulkopuolisissa pikaluistelu- ja short track -kilpailuissa sekä maratonluistelun SM-kilpailuissa. Lisäksi rullaluistelussa lisenssi vaaditaan Finnish Inline Cupiin sekä kaikkiin kotimaisiin ja kansainvälisiin rullaluistelun arvokilpailuhin. Lisenssi on erotettu vakuutuksesta; se on kilpailulupa.

Tapaturmavakuutus on pakollinen, mutta sen voi ottaa mistä vakuutusyhtiöstä tahansa. Suosittelemme Tapiola-yhtiön tarjousta luistelijoille.

Huom! Kauden 2013/2014 vakuutukset ovat aiemmista vuosista muuttuneet. Täysajan tapaturmavakuutus on poistunut valikoimastamme ja tarjoamme lisenssiin ainoastaan  urheiluvakuutusta.

Urheiluvakuutuksia on nyt tarjolla kaksi, joista toisessa on korkeammat hoitokulukorvaukset tapaturmaa kohden (8500 e). Toinen urheiluvakuutus (hoitokulukorvaus 2726 e) taas vastaa aiempinakin vuosina kauttamme tarjottua urheiluvakuutusta.

Lisäksi tarjolla on vain aikuisille urheiluvakuutus, jossa hoitokulukorvaus on 8500 e ja vakuutus sisältää lisäksi fysikaalisen hoidon.

Kts. lisätietoja luistelulisenssistä ja vakuutuksista sekä lisenssien hankinta