Luistelupassi

Luistelupassi on luisteluliittojen yhdessä kehittämä luistelukoulutuote, jota suositellaan käytettäväksi lajiliittojen seurojen järjestämien luistelukoulujen yhteydessä. Luistelupassi on mobiiliverkkopalvelu, joka toimii parhaiten älypuhelimien oletusselaimilla, 3G tai 4G televerkoissa.

Luistelupassista löytyy ilmainen aloitustaso, pääsy pikaluistelijan tai taitoluistelijan luistelupassiin ja harjoitustasoille on maksullinen. Pika- ja taitoluistelupassia suositellaan käytettäväksi seuran järjestämän luistelukoulun yhteydessä. Luistelukouluun suositellun passin voi lunastaa käyttöön 1,99 euron hintaan, hinta sisältää arvonlisäveron.

Kokeile Luistelupassia ilmaiseksi!
Luistelupassia voi kokeilla ilmaiseksi. Luistelulajiliitot vastaavat aloitustason passin tilauksen kuluista.  Näillä ohjeilla voit tilata ilmaisen Luistelupassin puhelimeesi:

• Lähetä viesti LUISTELU numeroon 16323
  • Saat paluuviestinä puhelimeen linkin, jota klikkaamalla passi avautuu puhelimen verkkoselaimeen
  • Ota Luistelupassi käyttöön kirjaamalla selaimen ehdottamiin kenttiin passin haltijan (puhelimen omistaja) tai luistelijan tiedot. Huom! Lajia tai seuraa ei tarvitse vielä valita
  • Kiinnitä passin kuvake puhelimen näytölle valitsemalla selaimen valikosta vaihtoehto ”kiinnitä aloitusnäyttöön”
  • Luistelupassin voi myöhemmin halutessaan siirtää toiseen numeroon, jolloin myös suoritetut tasot säilyvät

Tälle näyttää pikaluistelijan passi

Siirry lunastamaan Luistelupassi hintaan 1,99
Lunasta Pikaluistelijan pikaluistelupassi lähettämällä tekstiviestin (sms) PIKALUISTELU numeroon 16323
Lunasta Taitoluistelijan taitoluistelupassi lähettämällä tekstiviestin (sms) TAITOLUISTELU numeroon 16323

Näin ostat pikaluistelijan luistelupassin

• Lähetä viesti PIKALUISTELU numeroon 16323
  • Ota pikaluistelijan Luistelupassi käyttöön kirjaamalla selaimen ehdottamiin kenttiin passin haltijan (puhelimen omistaja) tai luistelijan tiedot

Jos sinulla oli käytössäsi jo aiemmin ilmainen Luistelupassi, etene seuraavasti

• Klikkaa osta passi -kuvaketta
  • Valitse maksutavoista joko mobiilimaksu tai verkkopankkimaksu
  • Suorita maksu ohjeen mukaan
  • Lisää passin haltijan (puhelimen omistaja) tai luistelijan tietoihin seura ja laji
  • Pyyhkäisemällä näyttöä sivulle, löydät myös aiemman luistelupassin suoritukset

Luistelupassin käyttö

• Klikkaa hampurilaisvalikosta  Aloita harjoittelu -nappia
  • Näet yhdeksän Pingu-kuvaketta, joista jokainen on oma suoritustasonsa (tasot 0-8)
  • Pääset eteneemään tasoilla 0 ja 1. Muihin tasoihin tutustuminen vaatii taidon leimaamisen luistelukoulun opettajan toimesta

Muuta kysyttyä

• Luistelupassin voi myöhemmin halutessaan siirtää toiseen numeroon Siirrä Luistelija -toiminnolla, jolloin myös suoritetut tasot säilyvät.
  • Luistelupassin harjoittelu eteenee luistelukoulussa, jossa ohjaaja leimaa opitun taidon liitosta saaduilla tunnuksilla

Lisätietoja

Maksuvaihtoehtona joko verkkopankkimaksulla tai uudella Mobiilimaksu:lla. Mobiilimaksu on nopein ja kätevin tapa lunastaa pika- tai taitoluistelijan luistelupassi. Mobiilimaksu edellyttää, että puhelinliittymässä ei saa ostovaiheessa olla palvelunestoa. Lisäksi sen tulee ostovaiheessa käyttää 3 tai 4G televerkkoa, ei wifi-verkkoa.

Palvelun tarjoajat

Suomen Luisteluliitto Ry
Suomen Taitoluisteluliitto Ry

Palvelun ja maksupalvelujen toteuttaja
Arena Interactive Oy

Maksuehdot
Kun ostat Pika- tai taitoluistelupassia, voit valita maksutavaksi

• Verkkopankkimaksun (Bambora, PayForm, Paybyway Oy)
  • Mobiilimaksun (Teleoperaattorit Sonera, Elisa ja DNA)

Valittavana olevat maksutavat riippuvat mm. internetverkosta. Jos mobiililaitteesi on kytketty WLAN/wifi-verkkoon, laitteesi esittelee vain verkkopankkimaksuvaihtoehdon. Jos mobiililaitteesi on kytketty 3G tai 4G verkkoon, sinulla on mahdollisuus maksaa passi myös mobiilimaksuna.

Huom! Ilmoitamme poliisille kaikki petosyritykset esim. väärennetyillä tai varastetuilla korttitiedoilla.

Mitä on mobiilimaksu?
Mobiilimaksu on helppo ja turvallinen tapa maksaa tuotteita ja palveluita mobiililaitteilla. Mobiilimaksun käyttö perustuu sinun ja teleoperaattorisi väliseen liittymäsopimukseen. Hyväksyt maksutapahtuman palvelussa ja ostokset veloitetaan omalla matkapuhelinlaskullasi. Matkapuhelinoperaattori tunnistaa mobiililaitteesi SIM-kortin perusteella, jolloin itse maksutapahtuman toteuttaminen ei edellytä erillistä rekisteröitymistä tai kirjautumista.

Näin mobiilimaksu toimii

• Tarkista, että olet 3G tai 4G-verkossa
  • Valitse maksutavaksi Mobiilimaksu
  • Tarkista maksun tiedot ja hyväksy maksu
  • Ostos veloitetaan matkapuhelinlaskussasi
  • Huom! Mobiilimaksu edellyttää, että puhelinliittymässä ei ole ostovaiheessa päällä palvelunestoa

Mobiilimaksaminen toimii Suomen suurimpien teleoperaattoreiden verkoissa

• DNA
  • Elisa
  • Sonera

Mobiilimaksu on luotettava ja toimintavarma maksutapa. Mikäli sinulla kuitenkin on kysyttävää Palvelun maksamisesta tai maksutapahtuman onnistumisesta tai Palveluun liittyvään tuotteeseen, kannattaa sinun ensisijaisesti ottaa yhteyttä Palvelutarjoajaan. Puhelinlaskullasi veloitettujen tapahtumien osalta voit aina kääntyä oman operaattorisi puoleen.

Verkkopankkimaksu
Palvelun verkkopankkimaksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Paybyway Oy:n Bambora PAyForm-maksupalvelu kuuluu Bambora-konserniin ja palvelun toimitamme yhdessä Luistelupassin toteuttajan Arena Interactive Oy:n kanssa.

Käytettävissä olevat verkkopankit

• Osuuspankki
  • Nordea
  • Danske Bank
  • Säästöpankki
  • Aktia
  • Paikallisosuuspankit
  • S-pankki
  • Handelsbanken

Jos valitset verkkopankkimaksun tulet maksuprosessin aikana ohjautumaan pankkisi verkkosivuille, jossa hyväksyt oston. Kun valitset verkkopankkimaksun, voit luottaa siihen että

• Käytämme salausta, jotta korttitietosi eivät voi joutua vääriin käsiin
  • Palvelussa käytetään suojattua HTTPS-yhteyttä
  • Korttimaksutapahtumat on suojattu 3D Secure-järjestelmällä
  • Paybywayn Bambora PayForm ja Arena Interactive Oy täyttää PCI DSS -vaatimukset

Mikäli sinulla on kysyttävää Luistelupassin maksamisesta kannattaa sinun ensisijaisesti ottaa yhteyttä Arena Interactive Oy:n. Mikäli sinulla on kysyttävää verkkopankkimaksutapahtuman onnistumisesta kannattaa sinun ottaa yhteyttä Paybywaylle (Bambora PayForm).

Henkilötiedot ja roskaposti
Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Palvelu ei lähetä nk. roskapostia. Asiakkaana voit saada meiltä tai toteuttajalta sähköpostia liittyen ostokseesi /tilaukseesi, maksuun tai muuhun käynnistämääsi keskusteluun.

Luistelupassissa ilmoitetut tiedot tulevat ensisijaisesti tilauksen käsittelyä varten. Esimerkkejä tilauksen käsittelijöistä ovat maksupalvelutarjoajat ja toteuttajat. Meidän tapauksessamme Paybyway Oy (ja sinun pankkisi), teleoperaattorit ja maksupalveluiden toteuttaja Arena Interactive Oy. Lajiliitoilla on lisäksi mahdollisuus hyödyntää tietoja luistelumarkkinointiin, kuitenkaan myymättä niitä ulkopuolisille osapuolille.

Rekisterin sisältämät tiedot

• Etunimi
  • Sukunimi
  • Matkapuhelinnumero
  • Sähköpostiosite
  • Postiosoitetiedot

Rekisterinpitäjä: Arena Interactive Oy / Y-tunnus 2099021, support(at)arenainteractive.fi

Evästeet

Force Majeure
Katsomme, että meidän ei tarvitse suorittaa sopimusvelvoitteitamme, jos se johtuu muuttuneesta lainasäädännöstä, viranomaisten toiminnasta, työmarkkinakiistasta, tulipalosta, tulvasta, sodasta, terroristi-iskusta, sabotaasista, suuronnettomuudesta tai vastaavista tapahtumista.

Reklamaatiot
Jos haluat reklamoida Luistelupassista, ota yhteyttä liittoihin
Pikaluistelupassi: Luisteluliitto slloffice(at)luisteluliitto.fi
Taitoluistelupassi: Taitoluisteluliitto office(at)stll.fi