Kalenteri

Kevätliittokokous

25.03.2023 12:00 – 25.03.2023 14:00
Scandic Hotel Tampere Station
KUTSU                                                                                                      Helsinki 23.2.2023 SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTLIITTOKOKOUS Tervetuloa Suomen Luisteluliiton sääntömääräiseen kevätliittokokoukseen! Kokous pidetään Tampereella lauantaina 25.3.2023 klo 12.00 alkaen, Scandic Tampere Cityn kokoustilassa, osoitteessa Hämeenkatu 1, 33100 Tampere. Kevätliittokokouksen ohjelma 12.00 kevätliittokokous 13.30 pikaluistelukauden 2022–2023 palkitsemiset Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset Liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä Liiton toimistoon viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta, 4.3.2023 kello 12.00 mennessä. Seuroja pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen viimeistään torstaina 9.3.2023 kello 23.00 mennessä. Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.lyyti.in/sll_lk_2023_0822 Kokouksen materiaalit: esityslista, tilinpäätös ja vuosikertomus ja mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille annetun sähköpostiyhteyden mukaan 18.3.2023 kello 12.00 mennessä. Liiton kokouksissa on äänivalta liiton jäsenseuroilla, joilla on oikeus lähettää kokouksiin yksi (1) äänioikeutettu edustaja sekä enintään viisi (5) lisäedustajaa, joilla on puheoikeus. Edustajien on oltava sen liittoon kuuluvan seuran jäseniä, joita he edustavat. Kokoukseen voi seurasta osallistua myös lisäedustajia etäyhteyden kautta, joilla on puheoikeus. Seuraa edustavan osallistujan tulee kokouksessa todistaa äänioikeutensa valtakirjalla. Valtakirja toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä liittämällä tiedosto allekirjoitettuna lomakkeella pyydettyyn kenttään. SUOMEN LUISTELULIITTO RY Vesa Rosendahl                                                                                    Janne Hänninen Puheenjohtaja                                                                                      Urheilutoimenjohtaja