Kalenteri

12.12.2021 12:00 – 12.12.2021 16:00
Oulu

Raksilan kymppi ja junnustartit

Aika Sunnuntaina 12.12.2021 klo 11.00 junnujen 300 m /500 m klo 12.00 10 km yhteislähtö, Raksilan kymppi, M ja N   Paikka Oulu, Raksilan tekojää, Urheilukatu Rata 250 m kierros Hinta 10 km; 20 €/luistelija (Liikuntasetelit ja verkkomaksut käyvät, jos maksat paikan päällä, varaa tasaraha, seurat laskutetaan jälkikäteen) Jokaisella luistelijalla tulee olla oma kierroslaskija junnut; 5 €/luistelija Ilmoittautuminen  To 9.12.21 mennessä; perhe.rossi(at)gmail.com tai kilpailupaikalla klo 10 alkaen. SUOSIKAA ENNNAKKOILMOITTAUTUMISTA Palkinnot M/N 10 km I – III. Kaikki junnut palkitaan Lisätiedot pentti.kiiskinen(at)pp2.inet.fi tai puh. 044 360 3614 Järjestäjä Oulun Tarmo ry/luistelu- ja pyöräilyjaosto https://outalupy.sporttisaitti.com/ Facebook  Huom. tapahtumaan ei katsojia paikalle, ainoastaan luistelija ja hänen kierroslaskijansa tai junnun huoltaja. Palkintojenjaot ulkona tekojäällä. Jos luistelijan on pakko käyttää pukuhuonetta, siellä on ehdottomasti käytettävä maskia: Pukutilat eivät ole kierroslaskijoille.   Kaikkein tärkein luistelijat, kierroslaskijat ja junnujen huoltajat vain terveenä paikalle. Jos odotat koronatestin tulosta tai olet karanteenissa, silloin Raksilaan tulo niin kilpailijana kuin kierroslaskijana EI OLE sallittua.
Pikaluistelu