Kalenteri

Oulun luistelumaraton (siirretään)

20.12.2020 11:00 – 20.12.2020 16:00
Raksilan tekojäärata
Tiedoksi. Luistelumaraton siirretään myöhempään ajankohtaan. Oulun Luistelumaraton Huom. tapahtumaan ei katsojia paikalle, ainoastaan luistelija ja hänen kierroslaskijansa. Kummankin matkan palkintojenjaot ulkona tekojäällä heti kyseisen matkan jälkeen. Toivomuksena etteivät 10 km matkan luistelleet ja heidän ajanottajansa jää tapahtumapaikalle oman lajinsa palkintojen jaon jälkeen. 30 km luistelijat tulkaa paikalle niin että ehditte lämmitellä ennen lajianne, mutta ei liian aikaisin. Jos luistelijan on pakko käyttää pukuhuonetta, siellä on ehdottomasti käytettävä maskia: Pukutilat eivät ole ajanottajille. Ja kaikkein tärkein luistelijat ja ajanottajat vain terveenä paikalle. Jos odotat koronatestin tulosta tai olet karanteenissa, niin silloin Raksilaan tulo niin kilpailijana kuin ajanottajana EI OLE sallittua. Aika sunnuntaina 20.12.20 Aikataulu: 11.00 10km n. 12.00 30km Paikka Oulu, Raksilan tekojää, Urheilukatu Rata 250m kierros Matkat M/N 10 km ja M/N 30 km Hinta 25 €/luistelija (Liikuntasetelit ja verkkomaksut käyvät, jos maksat paikanpäällä varaa tasaraha, seurat laskutetaan jälkikäteen) Jokaisella luistelijalla tulee olla oma kierroslaskija Ilmoittautuminen  To 17.12.20 mennessä; perhe.rossi(at)gmail.com tai kilpailupaikalla lauantaina klo 10 alkaen. SUOSIKAA ENNNAKKOILMOITTAUTUMISTA Palkinnot M/N 10 km ja 30 km I – III Lisätiedot pentti.kiiskinen(at)pp2.inet.fi tai puh. 044 360 3614 Järjestäjä Oulun Tarmo ry/luistelu- ja pyöräilyjaosto https://outalupy.sporttisaitti.com/ Facebook
Pikaluistelu