Kalenteri

Rullaluistelun rata-SM ja Kakskerran lenkki

02.08.2020 09:45 – 02.08.2020 16:00
Turku
Rullaluistelun SM-ratakilpailu Paikka: Turun Kupittaan rullaluistelurata Aika: su 2.8 klo 9.45 Sarjat ja matkat (kaksi kilpailumatkaa) 200m: kaikki sarjat 3000m – 5000m: kaikki sarjat Ilmoittautuminen: 27.7 mennessä kati.koota(a)turunurheiluliitto.fi 040 5833943 Maksut: sääntöjen mukaan   Kakskerran Lenkki Aika: sunnuntai 2.8 klo 14.00 Paikka: Hirvensalon Hiihtokeskus Matkat: 16km ja 38km Hinnat: 16 km 20 eur/ennakkoilmoittautuneet 25 eur/jälki-ilmoittautuminen 38 km 25 eur/ennakkoilmoittautuminen 30 eur/jälki-ilmoittautuminen Ilmoittautuminen ja yhteyshenkilö: johanna.paalasmaa(a)hotmail.com   Tapahtumat järjestää Turun Urheiluliitto/ luistelujaosto ry Osallistua voi vapaasti eri osallistumismaksuin, vain toiseen tapahtumista tai molempiin. Aikataulujen puolesta osallistuminen rullaluistelun SuperSunnuntaihin on mahdollista. Huom! Kilpailuihin osallistuakseen tulee luistelijalla olla voimassa oleva lisenssi. Lisenssin ohella on mahdollisuus lunastaa myös vakuutus, mutta mikäli lisenssivakuutusta ei halua lunastaa, tulee luistelijan huolehtia omasta vakuutusturvasta. Lisätietoa lisensseistä >>
Rullaluistelu