Kalenteri

Pikaluistelun toimitsija- ja tuomarikoulutus

04.11.2017 10:00 – 05.11.2017 12:00
Koulutukseen ovat tervetulleita seuran kilpailutapahtumia järjestävät henkilöt sekä toimitsija- ja tuomaritehtävissä toimivat tai niihin hakeutuvat henkilöt.
31.10. klo 10 mennessä sähköisellä kaavakkeella.
Ilmoittaudu mukaan >> Koulutus on maksuton, ruokailuista osallistujat vastaavat itse. ISU:n kansainvälisellä tuomarilistalla oleville henkilöille, jotka osallistuvat koulutukseen, maksetaan matkakorvaus VR2:n mukaan ja yhden yön majoitus Seinäjoella. Koulutus pidetään City Cumulus -hotellissa Seinäjoella. Katso lisätietoja hotellista >> Koulutukseen ilmoittautujat voivat pyytää Luisteluliittoa varamaan hotellihuoneen sopimushintaan alla olevan kaavakkeen kautta. Sopimushinnat City Cumulus -hotelliin ovat 67€/1hh/yö 76€/2hh/yö Aikataulu ja ohjelma
Lauantai 4.11. 10:00-11:30 Toimitsijakoulutus, teemana kilpailujen järjestäminen 11:30-11:45 Tauko 11:45:-13:00 Toimitsijakoulutus, teemana tehtävät, vastuualueet, turvallisuus 13:00-14:00 Tuomarikoulutus, teemana tuomari rooli, tehtävät ja ISU:n säännöt 14:00-16:00 Tauko (Syysliittokokous) 16:00-18:00 Tuomarikoulutus, teemana ISU:n säännöt
Sunnuntai 5.11. 09:00-10:15 Tuomarikoulutus, teemana ISU:n säännöt, SM-kisojen säännöt, joukkueenjohtajien kokous 10:15-10:30 Tauko 10:30-12:00 Tuomarikoulutus, teemana arvonta, kilpailuraportti, aikataulu
Koulutuksen sisällöstä vastaa Luisteluliiton tekninen valiokunta.
PikaluisteluKoulutus