Kalenteri

Ice Skating Tour

10.01.2018 10:00 – 10.01.2018 20:00
KOULULAISLUISTELUT Klo 9.00-14.00 Suomen Luisteluliiton ja Rauman kaupungin  vapaa-aika ja liikuntatoimen yhteinen Ice Skating Tour -luistelutapahtuma alkaa koululaisluisteluilla. Liikuntatoimi on yhdessä koulujen kanssa koordinoinut tunnin välein vaihtuvat oppilasryhmät jäälle Tour -ohjeistuksen mukaisesti. Jokainen OPPILASTUNTI kestää 60 minuuttia. Mukaan tapahtumapäivään oppilas tarvitsee luistimet ja kypärän. Ohjelmallinen ja musiikillinen luistelutunti päättyy kaakao-, ja/tai teemaistatuksiin.   KOKO PERHEEN LUISTELUILTA Klo 18.00-20.00 Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikenikäiset luistelun ystävät. Ohjelmaa vauhdittavat yhteistyössä jäällä oleva juontaja ja HUIPPUMUSIIKISTA vastaava Tourin oma DJ. Ohjelmassa muun muassa XYLIMAX -Limbo, LÄHITAPIOLAN LuisteluKisa, LuisteluWalssit, TipuTanssit, Viking Line -Kuntoluistelu sekä JääDisko karkkisateineen. Ohjelmassa menoa perheen pienimmille tarjoaa koko perheen Luistele mun kaa! – jääseikkailu, jonka ohjauksesta vastaa Suomen Taitoluisteluliitto seuroineen. Iltaohjelmassa vierailevat jäällä aina iloiset Onni Orava ja Apsi Apina. Iltatapahtuman LUISTINLAINAUSPISTEESTÄ: hokkareita, taitoluistimia ja kypäriä   Tapahtumapäivään osallistuminen on maksutonta!   Menossa mukana: Rauman Taitoluistelijat
Ice Skating Tour