Kalenteri

Kauden avausleiri

04.11.2017 09:30 – 05.11.2017 12:30
Kutsu luisteluleirille Seinäjoella 4.11. – 5.11.2017 Seinäjoen Urheilijat järjestää yhdessä Suomen Luisteluliiton kanssa jääleirin Seinäjoen jääurheilukeskuksessa kaikille pikaluistelun harrastajille. Leirille ovat tervetulleita myös seuravalmentajat ja -ohjaajat. Leiriohjelma LAUANTAI 4.11. klo 09.30 – SUNNUNTAI 5.11. 12.30 Ilmoittautuminen Ilmoittaudu leirille sähköisen linkin kautta keskiviikko 1.11.2017 mennessä. Leirin hinta Leirimaksu on 25 €/luistelija. Maksu sisältää jää- ja tilamaksut sekä valmennuksen. Varusteet Ota leirille mukaan luisteluvarustus, sisä- ja ulkoliikuntavarusteet, juomapullo, peseytymistarvikkeet ja tarvitsemasi vaihtovaatteet. Vakuutus Leiriosallistujilla tulee olla voimassa oma tapaturmavakuutus. Huom! Lisenssivakuutus käy. Ruokailut Leiriruokailut ovat omatoimisia. Lakeus- tai Vaakuna-hotelleista saa päivällistä aina klo 23.30 saakka. Myös Fransmannista voi ostaa maukasta ruokaa. Majoitus Alla löydät hotellimajoitusvaihtoehtoja Seinäjoella. Hotelli Omena Seinäjoki Cumulus Sokos Vaakuna Sokos Lakeus Hotelli-Ravintola Alma   Lisätietoja Pirjo Lehtinen, puh. 040 833 6392 Leirin harjoitukset jaetaan ikä- ja tasoryhmiin. Ryhmien vastuuvalmentajina toimivat: Masterit                              Tapani Renko NMJ ja SMJ                       Jason Andberg – Kimmo Kivioja – Aimo Klemetsö Nuoret                                Pirjo Lehtinen – Antti Peltonen Lapset                                  Anssi Kallinen Myös muualta kuin Seinäjoelta tulevat ohjaajat ja valmentajat ovat tervetulleita leirin valmennustoimintaan. Ilmoittaudu oheisesta linkistä. Ilmoittautuminen luisteluleirille Seinäjoella
Pikaluistelu