Kalenteri

Huittisten XV rullakisa

03.09.2017 11:00 – 03.09.2017 16:00
Rullasuksihiihdot ja -luistelut
28.8. mennessä sähköpostilla teuvo.munkki(at)huittinen.fi.
Rullaluistelu Miehet 10km Naisest, N/M40, N/M50, N/M60 5km Naiset kuntosarja 10km Lopussa rullauistelun yhteislähtö N ja M 15 kierrosta (n.12 km) Rullahiihto Miehet, M20 12km N, N/M40, N/M50, N/M60, M70, N20, N/M16 5km Kuntohiihto, ei sarjajakoa 10km Pyörätuolikelaus M/N 1-2km
Reitti Ajoharjoittelurata. Turvallinen n. 900m kierros hyväkuntoista pinnoitetta, joka harjataan ennen kilpailua. Kilpailumaksu Osallistumismaksu 8€, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä seuran tilille. Jälki-ilmoittautumislisä on 6€. RYUL Ry, FI61 5295 0020 0619 28 Palkinnot Kilpasarjojen voittajille kunniapalkinnot, runsaasti muita palkintoja. Kuntosarjoissa osallistujille RYUL:n hopeinen mitali. Muuta Rullahiihtosarjat hiihdetään Vauhdin rullasuksilla. Suksivaraus tehdään ilmoittautumisen yhteydessä, samalla ilmoitetaan sidemalli. Rullaluistelussa ja ratakelauksessa omat välineet. Kaikissa sarjoissa on kypärä pakollinen. Lisätietoja Katso koko kisakutsu >> Teuvo Munkki p. 044-560 4331 tai Pirjo Vainio p. 0400-822 099 Järjestäjä Raittiuden Ystävien Urheiluliitto RYUL https://www.ryul.net/rulla.htm Mukana tapahtumajärjestelyissä myös Huittisten nuoriso- ja liikuntapalvelut, Sataedun ajoharjoittelurata, Lauttakylän Luja, paikalliset urheiluseurat ja Varsinais-Suomen Raittiuspiiri.
Rullaluistelu