Hae mukaan roller derbyn MM-kisaryhmään

Roller derbyn maailmanmestaruuskisat järjestetään vuonna 2025.
Maajoukkue hakee nyt kaudelle 2024 – 2025 valmentajia ja managereita.

Joukkue hakee aktiivisia, oma-aloitteisia, helposti lähestyttäviä, hyvät kommunikaatio- ja neuvottelutaidot omaavia valmentajia ja managereita. Hakijalla on myös hyvä olla sosiaalista pelisilmää ja taitoa esittää asiansa rakentavasti ja uskottavasti.

Luisteluliiton valiokunta valitsee valmentajat ja managerit hakemusten perusteella. He toimivat 2025 MM-kisoihin asti ja osallistuvat sen jälkeen vielä mahdollisen loppuraportin tekemiseen.

Valmentajat:

Valmennustiimi vastaa maajoukkueen valmennussuunnitelman ja harjoitusaikataulun laatimisesta ja toimeenpanemisesta. He ovat myös vastuussa joukkueen kehityksestä ja tuloksista niin MM-kisoissa kuin niihin valmentavissa otteluissakin. Valmentajat voivat myös toimia otteluiden strategisena ja motivoivana penkkivalmentajana sekä erikoistua fysiikka-, ravinto- ja henkiseen valmennukseen.

Managerit:

Manageritiimi vastaa maajoukkueen edustuksesta ulkopuolisille tahoille. He hoitavat kommunikaation joukkueen sisällä sekä eri yhteistyötahoihin. Heidän vastuullaan on harjoitustilojen varaukset, pelimatkojen koordinointi ja yleinen joukkueen managerointi. Budjetti laaditaan yhteistyössä valmentajien ja Luisteluliiton kanssa. On myös tärkeää, että managerit ovat mahdollisuuksien mukaan läsnä joukkueen toiminnassa.

HAKUEHDOT JA –OHJEET:
Hakea voi jokainen Suomessa asuva yli 18-vuotias henkilö, joka kykenee matkustamaan ja jolla on esittää aikaisempaa kokemusta samankaltaisista tehtävistä joko roller derbyn tai muun joukkueurheilun alalla.

Haku on auki 28.4.2024 asti.

Siirry hakulomakkeelle >>

Hakuajan päätyttyä Luisteluliiton Roller derby – valiokunta suorittaa tiimien valinnat tulevalle joukkueelle. He ilmoittavat hakijoille henkilökohtaisesti. Tiimit voivati jakaa vastuualueitaan ja roolejaan keskinäisesti valintojen jälkeen.

Mikäli sinulla on kysymyksiä koskien hakemusta tai toimenkuvaa, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen petra.takamaki(a)gmail.com

HUOM! Maajoukkueen pelaajahaku avataan myöhemmin kevään aikana. Pelaajavalintojen aikataulu tarkentuu valmennus- ja manageritiimin järjestäytymisen jälkeen.