Lajipassi

Luisteluliitto on lanseerannut kaikille luistimilla liikkuville sekä Luisteluliiton, tai sen jäsenseurojen toimintaan tai tapahtumiin osallistuville lajipassin, jonka tarkoituksena on koota kaikki luistelusta kiinnostuvat yhteen myös digitaalisesti!

Lajipassi on maksuton ja sen voi lunastaa Luisteluliiton lisenssijärjestelmästä ja se uusitaan kilpailulisenssin tapaan vuosittain. Kilpailulisenssin lunastaville lajipassi tulee mukana, jolloin sitä ei tarvitse erikseen lunastaa.

Lajipassin etuihin kuuluu liiton, tai seuran toimintaan osallistuessa Olympiakomitean keskitetty vakuutusturva – Tuplaturva, joka sisältää liikunnan toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen. Lisäksi lajipassiin kuuluu Mobiilijäsenkortti, joka tarjoaa käyttäjälleen helposti saatavilla olevaa ajankohtaista sisältöä, kuten uutisia, tiedotteita liittyen kilpailu- ja ottelutapahtumiin, jäsenpalveluihin sekä ajankohtaisia etuja.

Lisäksi lajipassi mahdollistaa kohdennetun viestinnän ajankohtaisasioista, kuten koulutuksista, tapahtumakutsuista sekä ilmoittautumisista. Lunastamalla lajipassin, harrastajat, toimijat ja seurat tukevat Luisteluliiton toiminnan vaikuttavuutta ja siten Luisteluliitto pystyy palvelemaan lajiensa parissa toimivia entistä paremmin.

Mikäli et ole vielä lunastanut lisenssiä, tai lajipassia, niin toimi nopeasti, sillä lokakuun 15. päivään mennessä lajipassin lunastaneet ovat mukana lahjakorttiarvonnassa, jonka arvo on 150 euroa.

Liity tästä ja lunasta lajipassi >>

(Arvonnan ohjeet: Suomen Luisteluliitto arpoo 150 euron lahjakortin kaikkien lajipassin lunastaneiden kesken. Lahjakortti käy maksuvälineenä kaikissa Intersporteissa ja muissa lahjakorttipalveluun kuuluvissa K-ryhmän kaupoissa. Arvonnan järjestää Suomen Luisteluliitto. Intersport, K-ryhmä tai Facebook eivät ole mukana arvonnassa. Arvonnan osallistumisaika päättyy 15.10. Arvonnan voittajalle tiedotetaan sähköpostitse viikon kuluessa arvonnan osallistumisajan päätyttyä. Mikäli voittajaa ei tavoiteta viikon kuluessa, arvonta suoritetaan uudelleen. Suomen Luisteluliitto pidättää oikeuden sääntömuutoksiin.)

Lajipassin lunastusohjeet

Palvelun uuden käyttäjän pikaohje:

• Valitse oma seura seuravalintasivulta
  • Valitse ”Rekisteröiminen” seuran Hoika-palveluun ja kirjaudu sisään TAI kirjaudu suoraan sisään jos sinulla on jo tunnukset
  • Siirry ostamaan lisenssi ja lisenssivakuutus etusivun vasemmasta laidasta löytyvästä linkistä ”Lisenssien osto” > Lajipassi

Lisenssin voimassaolo

• Lajipassi on voimassa 1.9.2022-31.8.2023