Haemme tapahtumakoordinaattoria

Suomen Luisteluliitto tuottaa valtakunnallisia tapahtumia ympärivuotisesti, jää-, rinne- ja rullaluistelutapahtumien muodossa. Luisteluliiton tapahtumatoiminnan lippulaiva, Ice Skating Tour on valtakunnallinen luistelukiertue, jonka menestystarina jatkuu jo kolmatta vuosikymmentä.

Haemme tapahtumakoordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen ajanjaksolle 22.8.2022 – 15.4.2023. Työnkuvaan kuuluu tapahtumien konseptointi, myynti, yhteistyökumppanuuksien solmiminen sekä ylläpito, työntekijöiden rekrytointi sekä tapahtumaorganisaation kokonaislogistiikan organisointi.

Tarjoamme innostavan työympäristön, tilaa luovuudelle ja vastuuta oman työn tekemiseen sekä kehittämiseen sekä aidon mahdollisuuden osallistua myös tapahtumatoiminnan kehittämiseen. Työ edellyttää jonkin verran matkustamista kotimaassa.

Hakijalta odotamme:
Oma-aloitteisuutta
Innostavuutta
Kykyä itsenäiseen, pitkäjänteiseen ja suunnitelmalliseen työhön
Selkeää esiintymiskykyä
Kykyä tuottaa kirjallista materiaalia
Joustavaa asennetta työhön
Myyntihenkisyyttä

Tapahtumakoordinaattorina sinulle on luontevaa pitää lankoja käsissäsi tiukoissakin aikatauluissa. Johdat innostavasti tapahtumaohjaajia sekä koko tapahtumatoimintaa. Osaat luoda ja ylläpitää menestyksekkäitä yhteistyökumppanuuksia eri sidosryhmien kanssa. Vaihtelevat työajat ja matkustaminen on sopivat sinulle. Ruotsin ja englannin kielen taito katsotaan eduksi, kuten myös digitaalisten työkalujen hallinta.

Haethan 5.8.2022 mennessä. Hakuprosessi etenee jo ennen määräaikaa ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Hakemukset:

Janne Hänninen, urheilutoimenjohtaja, etunimi.sukunimi@luisteluliitto.fi tai 0405533388

Lisätiedot ja tiedustelut:

Joel Vähä-Salo, toimisto- ja kehityspäällikkö, etunimi.sukunimi@luisteluliitto.fi tai 0505024688