Season Closing Race & SM-kilpailut

Maaliskuun toisena viikonloppuna käydään pikaluistelukauden kansallisten kilpailujen päättäjäiset Seinäjoella. Kilpailukauden päättää jälleen Season Closing Race, jonka yhteydessä kilpaillaan myös yleisen sarjan naisten 5000 sekä miesten 10 000 metrin SM-kilpailumatkat, jotka siirrettiin Helsingin SM-kilpailuista olosuhteiden pakosta uuteen ajankohtaansa. Suomenmestaruuksista luistelevat myös Masterit 3000 metrin matkalla.

Tulevan kilpailuviikonlopun sääennusteista johtuen, on kilpailuorganisaatio yhdessä tuomariston kanssa tehneet päätöksen, että kilpailupäivien alkamisajankohtia siirretään. Korkea ulkolämpötila ja lämmin auringonpaiste asettaa jäälle haasteita ja olosuhteiden tasapuolisuuden ja turvallisuuden vuoksi on tehty tilannearvio, jossa lauantain aloitusta myöhäistetään ja sunnuntain aloitusta aikaistetaan.

Kilpailut alkavat lauantaina aikaisintaan kello 15.00 ja sunnuntain kilpailujen alkamisajankohta on kello 09.00

Lauantain osalta saataneen tarkennuksia, mutta sunnuntain aloitusajankohta on fixed.

Lisätietoja ja kisakutsu kilpailukalenterissa >>

Aikataulut ja parit