Turun Urheiluliiton luistelukoulu

Tervetuloa TuUL-luistelujaoston alle 16-vuotiaille suunnatulle viiden kerran luistelukurssille! Kurssi on ensisijaisesti aloittelijoille, mutta sopii myös tekniikkaansa hioville.

Ensimmäinen kerta on lauantaina 23.1.klo 9-10 Parkin kentällä. Tarvitset mukaasi omat luistimet (hokkarit parhaat, mutta muutkin käy).

Hinta on 80e tai 100e. 100e hinta sisältää jäsen-ja kausimaksun loppuvuodeksi, joten voit käydä loppukauden ajan tiistain ja lauantain pikaluistelujäävuoroilla ja keväällä ja kesällä rullaluisteluharjoituksissa noin kerran viikossa.

Kurssilla harjoitellaan perusteita ja parannetaan tekniikkaa (mm.luisteluasento, kaatuminen, ylösnousu, puristuksen suunta ja liuku, jarrutus ja kaarreluistelu).

Kurssimaksu ei sisällä vakuutusta. Suosittelemme vahvasti kypärän käyttöä. Pyöräilykypäräkin käy.

Ilmoittaudu kurssille viimeistään 22.1. sähköpostitse osoitteeseen: kati.koota(a)turunurheiluliitto.fi. Ilmoita osallistujan yhteystiedot laskutusta varten, jalan koko mahdollista pikaluistinkokeilua varten ja tiedon siitä, otatteko pelkän kurssin (80€) vai kurssin kausi- ja jäsenmaksulla, joka sisältää loppukauden harjoitusvuorot (100€).

Tervetuloa!