Ice Skating Tour 2020-2021

Ice Skating Tour starttasi 23. kertaa luistelukiertueelleen 16.11.2020, kun isäntäpaikkakuntana toimi Varkaus.

Haastavasta tilanteesta koronaepidemian vuoksi ja leudoista sääolosuhteista huolimatta Ice Skating Tour tarjoaa jälleen riemua koko perheille suunnatuissa tapahtumissa. Tapahtumapäällikkö Lauri Paalasmaan mukaan tapahtumiakiertueen pääpaino on tammi-, helmi- ja maaliskuu, mutta tapahtumia järjestetään mahdollisuuksien mukaan jo marras-joulukuun aikana. Kiertueaikataulu kuitenkin elää lähes päivittäin.

Loppuvuoden 2020 tapahtumia järjestetään:

18.11.2020 Seinäjoki – koko perheen luistelutapahtuma 18-20
20.11.2020 Ähtäri – koko perheen luistelutapahtuma 18-20 sekä koululaisluistelut.

Lisätietoja kalenterissa >>

Kolulaisluistelutapahtumissa kouluja otetaan mukaan luokkakerrallaan, ja siten kun se paikkakunnittain on mahdollista. Koko perheen luistelutapahtumia järjestetään kuitenkin valtakunnallisesti. Tapahtumaillat on todettu varsin turvalliseksi, koska tapahtumia järjestetään pääasiassa ulkoilmassa, mutta myös jäähalleissa, kunhan turvaetäisyyksistä pidetään huoli.

Ice Skating Tourin viesti onkin seuraava: Kaikki reippaasti ulos ja raittiiseen ulkoilmaan luistelemaan. Tapahtumissa huolehditaan, että hauskanpidon lisäksi muistetaan luisteluvälit, pitää kypärät päässä ja käsineet kädessä.

Kaudella 2020-2021 menossa mukana ovat Sokos Hotels -ketju, ABC-liikenneasemat, valtakunnallisesti S-ryhmä alueosuuskauppoineen, Taitoluisteluliitto ja Viking Line.

www.iceskatingtour.fi