Suomen Luisteluliitto ottaa käyttöön mobiilijäsenkortin

Mobiilijäsenkortti tarjoaa käyttäjälleen helposti saatavilla olevaa ajankohtaista sisältöä, kuten uutisia, tiedotteita liittyen kilpailu- ja ottelutapahtumiin sekä jäsenpalveluihin. Lue lisää ja ota kortti käyttöön!

Mobiilijäsenkortti

Luisteluliitto ottaa käyttöön perjantaina 18.9. sähköisen mobiilijäsenkortin palvellakseen jäsenseuroja ja heidän jäseniään sekä harrastajia entistä paremmin. Kyseessä on sähköinen puhelimeen ladattava korttisovellus, joka toimii kuten mikä tahansa perinteinen jäsenkortti ja jonka avulla voi tarvittaessa todistaa jäsenyytensä voimassaolon.

Valtakunnalliset- tai seurakohtaiset edut lanseerataan seuraavassa vaiheessa.

Mobiilijäsenkortin käyttöönotto

Luisteluseurojen jäsenet saavat kortin käyttöönsä seuraavasti:

Ottaaksesi mobiilijäsenkortin käyttöösi, tulee puhelinnumero olla tallennettuna Suomen Luisteluliiton ja jäsenseurojen yhteisessä lisenssi- ja jäsenrekisterijärjestelmässä omissa yhteystiedoissa. Kortti on voimassa niin kauan kuin luistelijalla, pelaajalla tai seuratoimijalla on jäsenyys voimassa luisteluseurassa.

1. Saat tekstiviestin Cardu -sovellukselta, jossa on linkki kortin käyttöönottoon
  2. Lataa Cardu-sovellus puhelimeesi Google Playsta tai App Storesta
  3. Luo uusi tili – täytä tiedot
  4. Mobiilijäsenkortti on käytössäsi

Muista myös hyväksyä puhelimestasi ilmoitukset sovellukselle, jotta ajankohtainen tieto saavuttaa sinut aina!

Lisätietoja Cardu -sovelluksesta: www.cardu.com >>