Suomen Luisteluliiton kevätliittokokous

Koronaepidemiasta johtuvien poikkeusolojen vuoksi Luisteluliiton sääntömääräinen kevätliittokokous siirrettiin alkuperäiseltä paikaltaan ja järjestetään lauantaina 13.6.2020 klo 12.00, Scandic Tampere Cityn kokoustilassa, osoitteessa Hämeenkatu 1, 33100 TAMPERE.

Kevätliittokokouksen ohjelma
12.00 Tervetuloa
Kevätliittokokous

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Esitykset Liittokokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä Liiton toimistoon viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta, 30.5.2020 kello 12.00 mennessä.

Kokouksen materiaalit: esityslista, tilinpäätös ja vuosikertomus ja mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille annetun sähköpostiyhteyden mukaan 5.6.2020 mennessä.

Seuroja pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen viimeistään torstaina 4.6.2020.

Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.lyyti.in/Suomen_Luisteluliiton_kevatliittokokous_2020_5318

Huom! Koronaviruksesta johtuvien poikkeusolojen vuoksi suosittelemme seuroja lähettämään vain yhden henkilön paikan päälle. Kokoukseen voi seurasta osallistua myös lisäedustajia etäyhteyden kautta, joilla on puheoikeus.

Suomen Luisteluliitto ei suosittele riskiryhmiin lukeutuvia henkilöitä osallistumaan paikan päälle kokoukseen.

Liiton kokouksissa on äänivalta liiton jäsenseuroilla, joilla on oikeus lähettää kokouksiin yksi (1) äänioikeutettu edustaja sekä enintään viisi (5) lisäedustajaa, joilla on puheoikeus. Edustajien on oltava sen liittoon kuuluvan seuran jäseniä, joita he edustavat. Saman toimintavuoden aikana he voivat edustaa vain yhtä seuraa.

Seuraa edustavan osallistujan tulee kokouksessa todistaa äänioikeutensa valtakirjalla. Malli valtakirjalle löytyy viestin liitteestä.

Valtakirjan voi toimittaa myös ilmoittatumisen yhteydessä liittämällä tiedosto allekirjoitettuna lomakkeella pyydettyyn kenttään tai toimittamalla sen sähköpostilla viimeistään puoli tuntia ennen kokouksen alkua kello 11.30 Luisteluliiton toimiston sähköpostiosoitteeseen: slloffice(a)luisteluliitto.fi

Kevätliittokokouksen yhteydessä julkistetaan vuoden valinnat sekä talvikauden 2019-2020 menestyjät, mutta palkintojenjako suoritetaan erikseen järjestettävällä tavalla.

Myös seurojen vastuuhenkilöiden koulutus epäasiallisen toiminnan ennaltaehkäisyyn, matalan ilmoituskynnyksen luomiseen sekä mahdollisesti ilmenevien tapausten käsittelyyn on siirretty erilliseen ajankohtaan.

2020 kevätliittokokouskutsu >>

Valtakirjapohja >>