Suomen Luisteluliiton sääntömääräinen kevätliittokokous järjestetään verkkokokouksena

Suomen Luisteluliiton kevätliittokokous järjestetään poikkeusolojen takia lauantaina 4.4.2020 klo 12.00 Microsoft Teams -verkkokokouksena.

Kevätliittokokouksen ohjelma
12.00 Tervetuloa
Kevätliittokokous

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset Liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä Liiton toimistoon viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta, 21.3.2020 kello 12.00 mennessä.

Seuroja pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen viimeistään perjantaina 27.3.2020.
Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.lyyti.in/Suomen_Luisteluliiton_kevatliittokokous_2020_8282

Ohjeet verkkokokoukseen liittymiseen sekä kokouksen materiaalit: esityslista, tilinpäätös ja vuosikertomus ja mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille annetun sähköpostiyhteyden mukaan 28.3.2020 kello 12.00 mennessä.

Verkkokokoukseen voi osallistua valtakirjalla äänioikeutetut seurojen edustajat sekä seurojen henkilöosallistujat, joilla on puheoikeus. Liiton kokouksissa on äänivalta liiton jäsenseuroilla, joilla on oikeus lähettää kokouksiin yksi (1) äänioikeutettu edustaja sekä enintään viisi (5) lisäedustajaa, joilla on puheoikeus. Edustajien on oltava sen liittoon kuuluvan seuran jäseniä, joita he edustavat. Saman toimintavuoden aikana he voivat edustaa vain yhtä seuraa.

Seuraa edustavan osallistujan tulee todistaa äänioikeutensa valtakirjalla. Malli valtakirjalle alla.

2020 kevätliittokokouskutsu >>

Valtakirjapohja >>

Huom! Ennen kevätliittokokousta järjestettävä kauden päätöstilaisuus, jossa palkitaan talvikauden menestyjiä, siirretään myöhempään ajankohtaan. Kuten myös seurojen vastuuhenkilöiden koulutus epäasiallisen toiminnan ennaltaehkäisyyn, matalan ilmoituskynnyksen luomiseen sekä mahdollisesti ilmenevien tapausten käsittelyyn siirretään myöhempään ajankohtaan.

Suomen Luisteluliitto on keskeyttänyt kaiken kilpailu- ja tapahtumatoiminnan ja suosittaa jäsenseurojaan keskeyttämään myös ohjatut harjoitukset, kokoontumiset ja tapahtumatoiminnan aina 13. huhtikuuta 2020 asti. Luisteluliiton kilpailutoiminnan keskeytys koskee myös seurojen järjestämiä kilpailu- ja ottelutapahtumia.