Kevätliittokokous ja palkitsemistilaisuus 2020

Suomen Luisteluliiton kevätliittokokous järjestetään lauantaina 4.4.2020 klo 12.00 alkaen Tampereella, Scandic Tampere Koskipuiston Koski -kokoustilassa. Ennen kevätliittokokousta järjestetään kauden päätöstilaisuus, jossa palkitaan talvikauden menestyjiä.

Kevätliittokokouksen ohjelma
12:00 Tervetuloa
12:05 Pikaluistelukauden 2019-2020 palkitsemiset
12:30 Kevätliittokokous

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset Liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä Liiton toimistoon viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta, 21.3.2020 kello 12.00 mennessä.

Tilaisuuteen ilmoittautuminen tapahtuu tämän lomakkeen kautta viimeistään perjantaina 27.3.2020. Mahdollisesta majoituksesta vastaa seura tai osallistuja itse.

Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.lyyti.in/Suomen_Luisteluliiton_kevatliittokokous_2020_8282

Kokouksen materiaalit, esityslista, tilinpäätös ja vuosikertomus sekä mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään seuran ilmoittautumisen yhteydessä nimeämälle yhteyshenkilölle 28.3.2020 kello 12.00 mennessä.

Kokoukseen ovat tervetulleita Liiton seurojen edustajat. Seuraa edustavan osallistujan tulee todistaa äänioikeutensa valtakirjalla. Malli valtakirjalle löytyy viestin liitteestä.

Ennen kevätliittokokousta järjestetään kello 10.00-12.00 seurojen vastuuhenkilöiden koulutus epäasiallisen toiminnan ennaltaehkäisyyn, matalan ilmoituskynnyksen luomiseen sekä mahdollisesti ilmenevien tapausten käsittelyyn.

Seurojen nimeämät vastuuhenkilöt, joita kaikkia koulutus koskee pyydetään ilmoittautumaan samalla lomakkeella liittokokousilmoittautumisen kanssa, tai vaihtoehtoisesti täyttämällä lomakkeen erikseen.

Lisäksi kevätliittokokouksen jälkeen seuroja pyydetään osallistumaan keskusteluun koskien tulevaisuuden näkymiä, seuratoiminnan kehittämistä sekä valmennus- ja tekniikkaosaamista.

Huom! Mikäli koronavirusepidemiasta johtuva tilanne kiristyy, on mahdollista, että siirrämme kevätliittokokouksen ohella tapahtuvat tilaisuudet myöhempään ajankohtaan ja sääntömääräinen kevätliittokokous järjestetään verkkokokouksena. Suomen Luisteluliitto seuraa tilannetta, koronaviruksen vaikutuksia sekä noudattaa kaikkia yleisiä suosituksia ja haluaa suojella kaikkia toiminnassaan olevia henkilöitä.

2020 kevätliittokokouskutsu >>

Valtakirjapohja >>