Pingu Race -pikaluistelukilpailut lauantaina Seinäjoella

Joulukuu pitää sisällään vielä aimo annoksen pikaluistelun kilpailustartteja. 7.12.2019 kilpaillaan Seinäjoella Pingu Race, joka on samalla Nuoriso Cupin ja Master Cupin seuraava osakilpailu. Kazakstanin Nur-Sultanissa kilpaillaan samaisena viikonloppuna pikaluistelun maailmancupin kolmas osakilpailu.

Suomalaisedustajia ei tällä kertaa ole mukana, kun pikaluistelun maailmancup jatkuu tänä joulukuun ensimmäisenä viikonloppuna Kazakstanin Nur-Sultanin luisteluareenalla. Entiseltä nimeltään Astanassa pidettävässä osakilpailussa luistellaan perjantaista sunnuntaihin varsin laajalla haitarilla eri luistelumatkoja. Miehet kilpailevat 500, 1000, 1500 ja 10 000 metrin kilpailuissa. Naiset puolestaan 500, 1000, 1500 ja 5000m.

Kilpailujen aikatauluja ja tuloksia voi seurata ISU:n sivuilla >>

TV-lähetykset: perjantaina kello 13.55. alkaen, lauantaina kello 13.55 alkaen ja sunnuntaina 13.55 alkaen.

Pingu Race 2019

Lauantaina kilpaillaan pikkuradalla 300 ja 500m sekä isolla radalla 500 ja 1000m junioreiden sarjassa ja lisäksi 500 ja 1500m aikuisten sarjoissa. Kilpailu alkaa kello 14.00.

Pingu Race 2019 kilpailukutsu

Pingu Racen aikataulu >>

Kilpailun lähtölistat >>

Kauden aiemmat kilpailutulokset ja tilastot nähtävillä pikaluistelun sivuilta >>

Katso tulevat tapahtumat luisteluliiton kalenterista!