Lisenssit ostettavissa kaudelle 2019-2020

Suomen Luisteluliiton lisenssi- ja jäsenjärjestelmä on uudistui syksyllä 2018 ja siten kaikki lisenssit, vakuutukset, ilmoittautumiset löytyvät yhdestä ja samasta paikasta. Myös seuroilla on oma tietokantansa samassa järjestelmässä, jonka avulla seurat pystyvät hallinnoimaan oman seuransa toimintoja. Seurojen yhteyshenkilöillä on tunnukset palveluun ja sekä ohjeistus sisäänkirjautumiseen. Palvelu mahdollistaa jäsenseurojen hallinnollisten tehtävien suorittamisen yhdessä paikassa, kuten jäsenrekisterin, lisenssien, ilmoittautumisten jne. ylläpidon noudattaen samalla nykyisiä tietosuojaohjeita.

Uudet lisenssit ja lisenssivakuutukset tulevat saataville 30.8.2019 alkaen. Roller Derbyn lisenssikausi on 1.9.2019-31.8.2020. Pika- ja rullaluistelussa lisenssikausi on 1.10.2019-30.9.2020.

Kauden 2018-2019 pikaluistelun ja rullaluistelun lisenssi ja lisenssivakuutus on voimassa 30.9.2019 saakka.

Lue lisää lisensseistä ja vakuutusehdoista >>

Lisenssi- ja jäsenrekisterijärjestelmään kirjautuminen

Mikäli sinulla on ollut lisenssi kaudella 2018-2019, voit kirjautua omilla tunnuksillasi. Mikäli et tiedä salasanaasi, voit tilata uuden salasanan syöttämällä sähköpostiosoitteesi, jonka olet kauden 2018-2019 lisenssille syöttänyt.

• Tämän jälkeen voit kirjautua palveluun sähköpostiosoitteella tai omalla nimelläsi muodossa: Etunimi Sukunimi
  • Muista tarkistaa ensimmäiseksi omat tietosi etusivun vasemmasta laidasta kohdasta ”Omat tiedot”
  • Siirry ostamaan lisenssi ja lisenssivakuutus etusivun vasemmasta laidasta löytyvästä linkistä ”Lisenssien osto”

Palvelun uuden käyttäjän pikaohje:

• Valitse oma seura seuravalintasivulta
  • Valitse ”Rekisteröiminen” seuran Hoika-palveluun ja kirjaudu sisään TAI kirjaudu suoraan sisään jos sinulla on jo tunnukset

Kirjaudu Luisteluliiton ja seurojen yhteiseen jäsen- ja lisenssipalveluun >>

Lisätietoja ja ohjeita tarvittaessa:

Suomen Luisteluliitto
Joel Vähä-Salo