Luistelukiertueen ohjaajaksi

Suomen Luisteluliiton Ice Skating Tour kutsuu kausiohjaajaa talveksi 2019-2010.

Haemme hyvää tyyppiä 4 kk kestävään luistelukiertueen ohjaajatoimeen.
Odotamme: energistä, sanavalmista ja innostavaa ohjaajaa, jolla on loputon pinna sekä matkustusvalmius.
Asut ensi talven aikana mielellään PK-, Turun-, Jyväskylän- tai Oulun seudulla.

Tarjoamme: Loistavan kiertuestaffin, Suomi tutuksi – talven ja kohtuullisen korvauksen.

Tehtävässä menestyminen vaatii hyvää luistelutaitoa, erinomaisia ryhmätyötaitoja ja kestävyyttä rytmitajuineen. Taitoluistelutausta katsotaan hyväksi arvoksi.
Tapahtumakiertue opettaa Sinulle: Erittäin nopeita organisointi- ja toimeenpanotaitoja, ajanhallintaa, ”näyttelijäntaitoja” sekä liikunnan eri teemojen sisältöjen ohjaustaitoja.
Lisäksi ymmärrys omista rajoista ja kyvyistä, joita et tiennyt itselläsi olevankaan – löytyvät.
Luistelukiertue kestää marraskuun alkupäiviltä maaliskuun alkuun, n. 4 kk. Välissä on joulutauko n. 3 viikkoa.
Kiertue liikkuu omalla autolla ja autopikajunalla ympäri Suomea joka viikko.
Tapahtumapäiviä tulee 4-5pv/vko. Jokainen tapahtumapäivä sisältää kaksiosaisen työjakson: Koululaisluistelut (5t) ja Koko Perheen Luisteluillan (2t).

Kiertueryhmä majoittuu hotelleissa, jotka työnantaja maksaa, kuten kaikki matkakulut.
Tapahtumaohjaaja on vakuutettu ja on oikeutettu päivärahaan jokaiselta työpäivältä kotipaikkakunnan ulkopuolella normaalien päivärahakäytäntöjen mukaisesti.

Tapahtumapäiviä 4 kk:n ajanjaksolle tulee olemaan n. 65 pv.

Hakuohjeet:
Lähetä vapaamuotoinen hakemus 31.8.2019 mennessä Lauri Paalasmaalle osoitteeseen lauri.paalasmaa(at)luisteluliitto.fi

Lisätiedot ja tiedustelut:

Lauri Paalasmaa, tapahtumapäällikkö