Valmentajakoulutusta ohjaajille-, valmentajille sekä aktiivisille seuratyöntekijöille

Oletko ohjaaja tai valmentaja pikaluistelun parissa ja aktiivinen seuratyössä, luistelukoulussa tai vastaavassa tapahtumatoiminnassa? Etsitkö ammattivalmentajille tarkoitettua koulutusta, joka antaisi valmiudet kasvaa valmentajana kansainvälisissä mitoissa ja kehittää harjoitusmetodejasi? Hae mukaan!

Suomen Luisteluliitto organisoi 2-luokan valmentajatutkinnon luisteluvalmentajille ja ohjaajille yhteistyössä kansainvälinen luisteluliiton ISU:n kanssa.

Kenelle?

Seuran aktiivisille ohjaajille ja valmentajille, luistelukouluille, aloittelevien ja pidemmälle edistyneempien luistelijoiden sekä nuorien kanssa työskenteleville.

Koulutuksen teemat

Oppilasvalmentajat saavat koulutuksen myötä valmiudet toimia itsenäisinä valmentajina seuran harjoituksissa. Koulutuksen sisältyviä teemoja ovat: didaktiikka, pedagogiikka, luistelun opettelun metodit, hauskojen osioiden toteuttaminen osana harjoittelua, perus harjoittelun periaatteet, positiivinen valmentaminen sekä turvallisuus jäällä. Lisäksi aiheena on lihaksisto ja koulutukseen sisältyy myös luisteluun liittyviä materiaaleja.

Lähetä CV:si ja lyhyt motivaatiokirjeesi osoitteeseen carolien.hunneman(at)luisteluliitto.fi