Kesäduuni OP:n piikkiin

Oletko 15-17-vuotias? Haluatko mukavan ja monipuolisen kesätyön kahdeksi viikoksi 1.6.-6.8. välisellä ajalla? Suomen Luisteluliitto on mukana valtakunnallisessa Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa, jossa 300 nuorelle on mahdollista hakea Kesäduuni OP Helsingin piikkiin. Hakuaika on 18.4. asti.

OP Helsinki on mahdollistamassa yhdessä yleishyödyllisten yhdistysten kanssa nuorten työllistymistä ja työelämään tutustumista.

Kohderyhmänä on 15-17-vuotiaat nuoret

Tehtävänkuvaus ja hakuohjeet

Valittu henkilö tehtäviin kuuluvat: avustavat tehtävät toimistolla sekä lapsille suunnattujen luistelutapahtumien avustavat järjestely- ja ohjaustehtävät.

Eduksi katsotaan: esiintymiskyky, luistelutaito ja iloinen sekä kannustava mieli.

Kesätyön ajankohta sijoittuu kesäkuun kahdelle ensimmäiselle viikolle ja työ sijoittuu Helsinkiin.

Tee vapaamuotoinen hakemus ja lähetä se sähköpostitse suoraan Suomen Luisteluliittoon osoitteeseen janne.hanninen(at)luisteluliitto.fi otsikolla ”Kesäduuni OP:n piikkiin”

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään ma 18.4.2019 klo 24.

Kesätyöhakemuksessa on hyvä tulla esille mm.
  • henkilötiedot ja yhteystiedot; nimi, syntymäaika, osoite, puhelin, sähköposti
  • Miksi juuri sinut tulisi valita
  • koulu tai opiskelupaikka, kielitaito
  • aiempi työkokemus ja työnantajat.
Hakemuksessa on lisäksi hyvä kertoa lyhyesti itsestä ja avata myös, millaisen työntekijän yhdistys sinusta saisi.

OP:n Internet-sivuilla >>

#kesäduuniOPnpiikkiin #kesätyö