Luisteluristeily 2019

Suomen Luisteluliiton seuratoiminnan ja valmennuksen sekä luisteluhenkisten kevätristeily 13.4 klo 10:30-14.4 klo 9:30 Suomenlahdella seilaten.

Suomen Luisteluliitto järjestää risteilytapahtuman, jossa tarkoituksena on avata keskustelua luisteluasioissa ja luoda uudenlainen forum, jossa käsitellään aiheita: valmennus, harjoittelu, lajikehittäminen sekä seurojen rekisterijärjestelmä. Tapahtuma on avoin kaikille ja Luisteluliiton eri lajien valmentajien, ohjaajien sekä seurojen hallinnon osallistuminen on tärkeää ja toivottavaa.

Ilmoittautuminen >>

Hinnat
A-luokan hytti 89,00 (myös yksittäisiä paikkoja, alkaen 22,25)
B-luokan hytti 69,00 (myös yksittäisiä paikkoja, alkaen 17,25)

Lounas 19,00
Päivällinen 26,00
Aamiainen 11,00

Risteilyaikataulu:

Menomatka M/S Viking XPRS
Lähtö Helsinki la 13.04.2019 klo 10.30

Lounas
Salaattibuffet kokousryhmille klo 11.30 (suomen aikaa)

Päivän ohjelma (Aihealueet ja aikataulut täsmennetään lähempänä.)
La 13.04.2019
klo 11.00 – 14.00 (suomen aikaa), lajikehittäminen sekä seurojen rekisterijärjestelmä
klo 15.00 – 17.00 (suomen aikaa), valmennus, harjoittelu.

Päivällinen
The Buffet klo 17.00 (suomen aikaa)

Paluumatka M/S Viking XPRS
Lähtö Helsinki la 13.04.2019 klo 20.30

Aamiainen
Meriaamiainen klo 06.15 (suomen aikaa)

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu luisteluristeilylle alla olevalla kaavakkeella torstaihin 28.3. mennessä. Osallistumismaksu määräytyy valitun hyttiluokan ja hyttiin tulevan henkilömäärän mukaan. Maksu onnistuu verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla. Risteilyn ikäraja on 20-vuotta (nuoremmat osallistujat voivat osallistua risteilylle omien vanhempien seurassa). Linkki ilmoittautumislomakkeeseen >>

Tärkeätä:

Lähtö- ja paluusatama:
Helsinki: Katajanokka
Osoite
Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1)
00160 Helsinki

Kaikilla matkustajilla, alaikäiset mukaan lukien, tulee olla voimassa oleva passi tai henkilökortti. Sääntö koskee myös Tallinnan-risteilyjä, vaikka matkustaja ei nouse maihin. Ajokortti ei kelpaa matkustusasiakirjaksi.