Arkisto

Ikäkausimaaottelun joukkue valittu

Norjan, Ruotsin, Suomen sekä Iso-Britannian ja Tanskan ikäkausimaajoukkueet ottavat mittaa toisistaan Norjan Hamarissa järjestettävässä Ikäkausimaaottelussa 23.-24.2.2019. Maaottelussa luistelevat B- ja C-ikäiset nuoret.

Luisteluliiton Nuorisovaliokunta on valinnut maajoukkueen Norjan Hamarissa järjestettävään Ikäkausimaaotteluun, jossa kilpailevat Suomen lisäksi Norjan, Ruotsin joukkueet sekä Iso-Britannian ja Tanskan yhdistelmäjoukkue. Ikäkausimaaottelussa kilpailevat kunkin maan parhaimmisto C- ja B-ikäluokissa. Joukkueen mukaan on valittu lisäksi joukkueenjohtaja ja valmentajat. Valinnoissa on otettu huomioon koko kilpailukauden 2018-2019 tulokset ja tuloskehitys sekä viimeinen valintakilpailu Hopealuistinfinaali / nuorten SM-kilpailut. Suomella on koossa erittäin hyvä ja kovatasoinen joukkue ja mahdollisten poisjääntien sattuessa varamiehitys on vähintään yhtä huippua!

Ikäluokat ja kilpailumatkat ikäkausimaaottelussa Norjan Hamarissa 23.-24.2.2019Junior C (01.07.2003-30.06.2005)
Tytöt/pojat:
1. kilpailupäivä: 500m, 1000m
2. kilpailupäivä: 500m, 1500m

Junior B (born 01.07.2001-30.06.2003)
Girls/Boys:
1. kilpailupäivä: 500m, 1500m
2. kilpailupäivä: 1000m, 3000m

Viestijoukkueet pojilla ja tytöillä ensimmäisenä kilpailupäivänä 4×2 kierrosta, jossa kaksi joukkuetta per kansallisuus.

Suomen joukkue Ikäkausimaaotteluun 2019

B-juniorit
Laura Kivioja PoPy
Inka Koivisto HLK