Valmentajakoulutusta ohjaajille-, valmentajille sekä aktiivisille seuratyöntekijöille

Oletko ohjaaja tai valmentaja pikaluistelun parissa ja aktiivinen seuratyössä, luistelukoulussa tai vastaavassa tapahtumatoiminnassa?

Etsitkö ammattivalmentajille tarkoitettua koulutusta, joka antaisi valmiudet kasvaa valmentajana kansainvälisissä mitoissa ja kehittää harjoitusmetodejasi?

Tarjoamme sinulle 2-luokan valmentajatutkinnon luisteluvalmentajille ja ohjaajille yhteistyössä kansainvälinen luisteluliitto ISU:n kanssa.

Pohjoismainen kehitysprojekti järjestää pikaluistelun ohjaaja- ja valmentajakoulutuksen, joka on muodoltaan Euroopan standardien mukainen 2-luokan valmentajakoulutus.

2-luokan valmentajatutkinto antaa valmiudet työskennellä seuratasolla kotimaassa. Koulutuksen aikana opiskelijat oppivat metodeja ja tekniikoita pikaluistelusta ja kehittyvät paremmiksi ryhmäohjaajiksi sekä valmentaa yleisellä tasolla toimimaan nuorten ja aikuisten kanssa ja opettamaan heitä.

Opiskelijavalmentajat saavat:

• Luentoja ja opetusta, jonka vetää kansainvälisen valmentajakoulutusprojektin päällikkö
  • Innoittavia ja inspiroivia vierailevia luennoitsijoita, jotka ovat luistelun ammattilaisia
  • Majoituksen ja ruokailut koulutuksen ohessa
  • Mahdollisuuden harjoitella saatua tietotaitoa ja osaamista eri tasoisten luistelijaryhmien kanssa.
  • Kanssaopiskelijat, joiden kanssa jakaa koko oppimisprosessi ja kokemukset
  • 2-luokan valmentajatutkinto

Lähetä CV:si ja lyhyt motivaatiokirjeesi 24.6. mennessä osoitteeseen carolien.hunneman(at)luisteluliitto.fi

Koulutus järjestetään seuraavan aikataulun ja ohjelman mukaisesti:

1. osa: 31.8-2.9.2018 Minsk, Valko-Venäjä
  2. osa: 19.-21.10.2018 Berliini, Saksa
  3. osa: 14.-16.12.2018 Amsterdam, Hollanti

Koulutuskutsu >>

Tärkeätä!

Suomen Luisteluliitto vastaa hyväksymiensä valmentajaopiskelijoiden matkakuluista.