Tommi Pulli päättää uransa

Pikaluistelussa menestyksekkäästi kansainvälisellä sekä kansallisella tasolla edustanut Seinäjoen Urheilijoiden Tommi Pulli päättää uransa. 25-vuotias seinäjokilainen huippuluistelija on päättänyt ottaa seuraavan askeleen kohti uusia haasteita ja siirtää luistimet syrjään aktiiviurheilijana. Tommin parhaita saavutuksia ovat junioreiden MM-kilpailuissa saavutetut kaksi hopeamitalia sekä Suomen edustajana Sochin Olympialaisissa 1000 metrin kilpailussa.

”Olen pitkän pohdinnan jälkeen päättänyt jättää huippu-urheilun ja siirtyä eteenpäin. Olin ajatellut jatkavani vielä useamman vuoden, joten siten jään hieman kaipaamaan luistelua ja kilpaurheilua. Terveydelliset syyt kuitenkin vaikuttivat voimakkaasti päätökseeni. Tästä eteenpäin aion keskittyä täysipainoisesti opiskeluun ja tutkinnon suorittamiseen Teknillisessä korkeakoulussa. Luistelu on kuitenkin aina osa elämääni ja tulen varmasti seuraamaan tiivisti lajia. Aika näyttää, millä tavoin voin jatkossa olla osa suomalaista pikaluistelua. Haluan kiittää perhettäni, harjoitus- ja kilpailukavereitani sekä kaikkia valmentajia, seuran henkilöitä ja yhteistyökumppaneita, jotka ovat tukeneet minua urani aikana.”

Suomen Luisteluliitton haluaa onnitella Tommia menestyksekkäästä luistelu-urasta ja toivottaa kaikkea hyvää jatkoon!