Sportteri.fi – Tehosta urheiluseurasi jäsenhankintaa

Suomen Luisteluliitto on aloittanut yhteistyön Sportteri.fi:n kanssa. Sportteri on urheilun uusi hakupalvelu joka helpottaa seuratoiminnan hakemista ja aloittamista verkossa. Sportterissa on mahdollista hakea urheiluseuroja nykyaikaisella karttasovelluksella ja ottaa suoraan yhteyttä palvelusta löytyviin urheiluseuroihin. Tarkoituksena on kasvattaa urheiluseurojen harrastajamääriä, helpottaa yhteydenottoja sekä tehostaa urheiluseurojen jäsenhankintaa.

Palvelun markkinointi harrastajille on aloitettu ja liitto suosittelee jäsenseuroja kirjautumaan palveluun. Erityisesti seurat joilla on tarvetta uusille harrastajille kannattaa rekisteröityä pikaisesti. Sportteriin rekisteröityminen on kaikille urheiluseuroille ilmaista eikä tietojen syöttäminen vie muutamaa minuuttia pidempään.

Rekisteröi oma seurasi osoitteessa Sportteri.fi