Kevätliittokokous, kauden päätöstilaisuus sekä katsaus tulevaan

Suomen Luisteluliiton sääntömääräinen kevätliittokokous järjestetään sunnuntaina 15.4. sekä lajiasioita käsittelevä kevättilaisuus lauantaina 14.4. Ohessa aikataulu.

Paikkana toimii Sporttitalo Helsingin Pitäjänmäessä, osoitteessa Valimotie 10, 00380. Tilaisuus järjestetään pikaluistelu-, short track- ja rullaluistelulähtöisesti, jossa luodaan katsaus Liiton lajien nykyhetkeen, esitellään suunnitelmat, joita yhdessä työstetään ja työryhmittäin luodaan tavoitteet tulevaan. Tilaisuus toteutetaan esityksin, yhteiskeskusteluin, joista jakaannutaan workshopeihin.

14.4. järjestettävä lajikatsaukseen kokoonnutaan lauantaina kello 12.00. 5. kerroksen yhteiskäyttötilassa. Tilaisuus on avoin ja maksuton. Tilaisuuteen ilmoittautumista on jatkettu ja se tapahtuu lomakkeen kautta sunnuntai-iltaan 8.4.2018 mennessä. Ilmoittautumislomake>>

Lauantai 14.4. aikataulu:

12.00-12.15
aloituskahvi

12.15-13.30
päivän teemojen esittely:

– Huippuluistelu
– Nuorten maajoukkue
– Ikäkausi-ikäiset
– Tulevan kesän rullaluistelu
– Aikuisurheilu
– Harrasteliikunta
– EU-tietoturvalainsäädäntö
– Harrastajarekisteri
– Seurojen toiveet käsiteltävistä asioista

Tämän jälkeen jakaannutaan työryhmiin.

13.45-14.45
Työryhmittäin käsitellään aiheet ja mahdolliset tarpeet.

15.00-16.00
Kootaan työryhmittäin ajatukset yhteen ja toteutetaan yhteenveto sekä jatkotoimenpiteet.

Suomen Luisteluliiton palkitsemistilaisuus sekä kevätliittokokous pidetään sunnuntaina 15.4.2018 klo 12.00 alkaen Sporttitalon 5. kerroksessa Sininen aula-kokoustilassa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Palkitsemistilaisuuden ja kokouspäivän ohjelma:

Sunnuntai 15.4.
12.00 Tervetuloa
12.05 Pikaluistelukauden 2017-2018 palkitsemiset
12.30 Kevätliittokokous

2018 Kevätliittokokouskutsu>>

Valtakirjapohja>>

Saapumisohjeet

Pitäjänmäelle pääsee hyvin julkisilla kulkuneuvoilla. Helsingistä ja Pasilasta pääsee A-junalla Valimon asemalle, josta on noin 300 metrin matka Sporttitalolle.

Jos tulette omalla autolla, maksullisia parkkipaikkoja on toimitalomme Valimotie 10 pääoven edessä noin 30 kappaletta. Talon päädyn ja sisäpihan parkkipaikat, jotka on merkitty kyltein Urheilujärjestöt ovat varattu talon työntekijöille. Näille paikoille voi myös pysäköidä viikonloppuna.

Pitäjänmäellä on myös maksuttomia kadunvarsipaikkoja esimerkiksi Hiomotiellä. Ne ovat kuitenkin hyvin varattuja.

Lisää maksullista tuntipysäköintitilaa on Valimotien rautatieaseman puoleisessa päässä osoitteessa Valimotie 23 https://autoparkki.net/index.php/pysaekoeintialueet/p-valimotie-23-helsinki