Nuorten Olympiavalmentaja pääkaupunkiseudulle

Suomen Luisteluliitto ry hakee Nuorten Olympiavalmentajaa 2 vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme mahdollisuuden toimia valmentajana pääkaupunkiseudulla päivittäisen valmennuksen toimijana yhdessä tulevan päävalmentajan kanssa.

Valmentajan toimenkuvaan kuuluvat toimiminen päävalmentajan apuvalmentajana A-maajoukkuetason luistelijoiden kanssa, vastuuvalmentajana nuorten maajoukkueurheilijoille ja Mäkelänrinteen urheilulukion pikaluisteluoppilaille sekä aktiivinen yhteistyö eri sidosryhmien kanssa (mm. oppilaitokset, urheilijoiden vanhemmat).

Valmentaja vastaa nuorten maajoukkueen leirien ja kilpailutoiminnan suunnittelusta ja toteutuksesta noudattaen päävalmentajan valmennuslinjausta.

Tehtävässä vaaditaan pikaluistelun valmentajakokemus, joustavuutta työtuntien suhteen, englanninkielen taitoa sekä asumista pääkaupunkiseudulla. Tehtävään kuuluu arviolta 60-80 ulkomaan matkavuorokautta/kausi.

Työtehtäviin kuuluu harjoitusten vetovastuun lisäksi urheilijoiden avustaminen ja tukeminen urheiluun liittyvien asioiden hoidossa sekä nuorten maajoukkueen käytännön asioiden hoitaminen.

Valmentaja raportoi urheilutoimenjohtajalle.

Tehtävä alkaa viimeistään 1.5.2018

Hakemukset tulee lähettää 5.4.2018 klo 17 mennessä janne.hanninen@luisteluliitto.fi