Kevätliittokokous 2018

Tervetuloa Suomen Luisteluliiton sääntömääräiseen kevätliittokokoukseen. Kokous pidetään Helsingissä, Sporttitalo (Valimotie 10), Sininen aula (5. krs) sunnuntaina 15.4.2018 klo 12.00 alkaen.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä Liiton toimistoon viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta, sunnuntaihin 1.4.2018 klo 12 mennessä.

Kokoukseen ovat tervetulleita Liiton seurojen edustajat. Useampaa seuraa edustavan osallistujan tulee todistaa äänioikeutensa valtakirjalla. Malli valtakirjalle löytyy viestin liitteestä.

Seuroja pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen torstaihin 5.4.2018 mennessä. Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.lyyti.fi/reg/kevatliittokokous2018

Kokouksen materiaalit, esityslista, tilinpäätös ja toimintakertomus sekä mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään seuran ilmoittautumisen yhteydessä nimeämälle yhteyshenkilölle ilmoittautumisen päätyttyä 6.4.2018 mennessä.

2018 Kevätliittokokouskutsu>>

Valtakirjapohja>>