Kevätliittokokous ja kauden päätöstilaisuus

Suomen Luisteluliitto järjestää kevätliittokokouksen, kauden päätöstilaisuuden sekä lajiasioita käsittelevän kevättilaisuuden.

Paikkana toimii Sporttitalo Helsingin Pitäjänmäessä, osoitteessa Valimotie 10, 00380. Tilaisuus järjestetään pikaluistelu- ja rullaluistelulähtöisesti, jossa luodaan katsaus Liiton lajien nykyhetkeen, esitellään suunnitelmat, joita yhdessä työstetään ja valiokunnittain luodaan tavoitteet tulevaan. Tilaisuus toteutetaan esityksin, yhteiskeskusteluin, josta jakaannutaan workshopeihin.

14.4. järjestettävä lajikatsaukseen kokoonnutaan lauantaina kello 12.00. 5. kerroksen yhteiskäyttötilassa. Tilaisuus on avoin ja maksuton.

Suomen Luisteluliiton kevätliittokokous pidetään sunnuntaina 15.4.2018 klo 12.00 alkaen Sporttitalon 5. kerroksessa Sininen aula-kokoustilassa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä liiton toimistoon viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta. Ennen kevätliittokokousta järjestetään kauden päätöstilaisuus, jossa palkitaan talvikauden menestyjiä.

Tilaisuuteen ilmoittautuminen tapahtuu lomakkeen kautta 5.4.2018 mennessä. Ilmoittautumislomake>>

Ohjelmaa tarkennetaan lähempänä tapahtumaa.

Saapumisohjeet

Pitäjänmäelle pääsee hyvin julkisilla kulkuneuvoilla. Helsingistä ja Pasilasta pääsee A-junalla Valimon asemalle, josta on noin 300 metrin matka Sporttitalolle.

Jos tulette omalla autolla, maksullisia parkkipaikkoja on toimitalomme Valimotie 10 pääoven edessä noin 30 kappaletta. Talon päädyn ja sisäpihan parkkipaikat, jotka on merkitty kyltein Urheilujärjestöt ovat varattu talon työntekijöille. Näille paikoille voi myös pysäköidä viikonloppuna.

Pitäjänmäellä on myös maksuttomia kadunvarsipaikkoja esimerkiksi Hiomotiellä. Ne ovat kuitenkin hyvin varattuja.

Lisää maksullista tuntipysäköintitilaa on Valimotien rautatieaseman puoleisessa päässä osoitteessa Valimotie 23 http://autoparkki.net/index.php/pysaekoeintialueet/p-valimotie-23-helsinki