Kuopion Luisteluseura isännöimässä Pakkaspäivillä

Sydäntalven aikaan vietetään jälleen perinteisiä lasten ja nuorten Pakkaspäiviä Kuopiossa. Tapahtumaviikolla perjantaina 26.1. on Kuopion Luisteluseura ja Suomen Luisteluliitto järjestämässä luistelutapahtumaa Lippumäen pikaluisteluradalla ja kaukalossa.

Sydäntalven aikaan vietetään Kuopion kaupungissa jälleen perinteisiä lasten ja nuorten Pakkaspäiviä. Tapahtumaviikolla 22.-28.1.2018 on tarjolla monipuolisesti erilaista toimintaa eri puolilla kaupunkia niin päivä- kuin ilta-aikaankin, sekä viikonloppuna. Pe 26.1. klo 18-20 Kuopion Luisteluseuran (KuLS) pikaluistelu-jaosto järjestää yhteistyössä Suomen Luisteluliiton kanssa pikaluistelun ja short track -luistelun lajinäytöksen ja kokeilumahdollisuuden Lippumäen pikaluisteluradalla sekä kaukalossa. Tapahtuman avulla tehdään työtä seuratoiminnan ja luistelun kehittämiseksi Kuopiossa.

Lisätietoja:
Ville Männistö vmannist(at)gmail.com